Hoe beoordeel jij onze flexibiliteit?
Hoe beoordeel jij onze service?
Vond je op onze website de informatie die je zocht?
Wat vond je van de persoonlijke benadering?

Cateleyne Deodatus

Over vermelding op jullie site

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Prettige lampen in de ruimtes.
De site vind ik ook een mooi idee om de onderlinge betrokkenheid ook wat te vergroten. Wat meestal de zorg voor een pand ook ten goede komt.

Wat kunnen wij verder verbeteren?

Enerzijds hebben jullie eisen aan de kleur verf, anderzijds zit die verf helemaal niet zo netjes op de buitenkant van de deuren. Ook vond ik in tweede instantie dat mijn ruimte niet erg goed werd opgeleverd, ik heb er veel werk aan gehad om bijv. de muren wit te krijgen.
Maar inderdaad, ik heb zelf JA gezegd.4
Verder heb ik de indruk dat de fietsenstalling steeds vaker een nachtstalling wordt voor veel dure fietsen. Begrijpelijk als je in de buurt woont en een nieuwe fiets hebt, maar lastig als je 's morgens van buiten af binnenkomt.
Ook zou het fijn zijn ls mensen hun fiets IN het rek zetten, ipv breeduit ervoor waardoor ze meer plaatsen innemen.
Ik heb erg veel geluidsoverlast gehad van mijn vorige buren! Zware stemmen, leuke jongens maar erg enthuosiast van tafelvoetbal! Aanvankelijk viel daar iets over af te stemmen, toen er aflossing van de wacht was lukte dat niet meer. Ik heb de indruk dat de muren niet erg geluidsgeïsoleerd zijn, het zal blijken met de kkomende buren eind augustus.
Dus misschien is het fijn om op te letten wie naast wie zijn intrek neemt.
neemt... (onderling contact en afstemming helpt natuurlijk ook..)
De buren bleken te vertrokken, maar anders was dit voor mij reden geweest om op te zeggen!
Verder wordt het wel erg snel veel te warm in de kamer. Dus ik probeer dat te regelen door steeds ramen tegen elkaar open te zetten. Maar tijdens sessie moet raam dicht tegen buiten-geluid.
(los van al deze punten ben ik ook nog wel blij met de plek...maar toch..)

Reactie Kantoor-Groningen Kantoor-Drenthe Kantoor-Friesland:

Beste Cateleyne,
Hartelijk dank voor je feedback! De vragen die we je stelden via Feedback Company gaan enkel over de service van Kantoor-Groningen, en niet over de ruimte en het pand. Uiteraard willen we je wel graag helpen, dus hieronder een reactie op de door jou genoemde punten.
We hebben van andere huurders nog niet eerder ontevreden geluiden vanuit De Entrepreneur gehoord en vinden het jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Alle punten die je benoemt zijn naar ons weten -vooraf of tijdens huren- opgelost. Mocht dit niet zo zijn, laat het ons dan vooral weten dan kunnen we kijken wat we er aan kunnen doen.
Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn en op zoek willen naar een andere locatie, wat natuurlijk kan met een flexibel contract, neem dan vooral contact op. Dan kunnen we samen kijken naar een meer geschikte kantoorlocatie.
Vriendelijke groet,
Daan Ruiter
Kantoor-Groningen

Score voor Kantoor-Groningen Kantoor-Drenthe Kantoor-Friesland: 4/5
Zou je Kantoor-Groningen, Kantoor-Drenthe, Kantoor-Friesland aanbevelen bij andere ondernemers en organisaties? Ja
Aangekocht product: