Ben van Ginkel

Uitzetten grenzen

Uw ervaring

Wij hebben door kadasterdata de erfscheidingsgrens uit laten zetten. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een conflict met de buren en blijvende schade in relatie. Na een juridische procedure en uiteindelijk leidde tot grondaankoop bleek dat kadasterdata verkeerde gegevens te hebben gebruikt. Er was namelijk niets aan de hand. Op advies van kadaster nooit kadasterdata benaderen. Wil dat deze waarschuwing door iedereen gelezen kan worden . Kadasterdata wijst alle verantwoordelijkheid van zich af... verwezen naar de kleine lettertjes. Schade voor mij door het conflict meer dan 25000 euro

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer van Ginkel,
Wat jammer om te lezen dat u na meerdere keren contact te hebben gehad met zowel Kadasterdata als de landmeter, een 'waarschuwing' geeft over een meting uit het jaar 2021. Uiteraard betreuren wij dat de relatie tussen u en de buren beschadigd is, over deze situatie hebben wij ook meerdere keren contact gehad. Ook hebben wij meerdere keren gevraagd om aanvullende gegevens, deze hebben wij niet mogen ontvangen. Tevens is toen besloten om u het volledige bedrag te restitueren, voor zover wij kunnen zien, was u destijds tevreden met de afhandeling.
Kadasterdata klantencontact

Score voor Kadasterdata.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee