Gert Westrup

Oude gegevens

Uw ervaring

Kreeg reclame (25-01-2023) bericht met als slogan "Uniek", dat er een recente, haarscherpe luchtfoto van huis en tuin te koop was voor slechts € 24,95 op A3 formaat. Buren zijn aan het verbouwen dus ik dacht "leuke verrassing".

Navraag vertelde dat luchtfoto's ieder kwartaal opnieuw wordt geschoten. Echter foto is van eerste kwartaal 2022 waar de nieuwe buren er nog niet woonden (1 april 2022). Jammer dus.

Heb gevraagd of men wil stoppen met deze nep-reclame. Ik werd bedankt voor de feedback en mijn reactie werd doorgezet naar de juiste afdeling. Sindsdien (26 januari) niets meer vernomen.

Reclame is "Uniek" maar "k" dat ik er ingestonken ben.

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste Gert Westrup,
Helaas zagen wij uw klacht en negatieve review voorbij komen. Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent met uw luchtfoto.
Ik heb dit uiteraard direct voor u nagekeken.
De luchtfoto wordt elk kwartaal opnieuw geschoten. U ontvangt de meest recente versie. Helaas komt er een enkele keer voor dat dit nog niet juist verwerkt is.
Na intern overleg mag ik u daarom ook het bedrag aan u restitueren. Wij hebben u niet geleverd conform de aanvraag!
Ik zet dit door naar de juiste afdeling.
13-02-2023 / Wij hebben helaas geen reactie van u meer mogen ontvangen. Ook niet na het restitueren van het volledige bedrag.
Kadadsterdata klantencontact.

Score voor Kadasterdata.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee