nienhuis

Grenscorrectie

Uw ervaring

zeer slecht. de metingen worden niet door de kadaster geaccepteerd. er worden wel kosten in rekening gebracht van € 699.00. dit is weggegooid geld, want ik moet de nieuwe metingen opnieuw betalen. U weet heel goed dat uw metingen van generwaarde zijn. ik vind dat u in het vervolg aan de nieuwe klanten moet zeggen dat deze niet geaccepteerd worden door de kadaster.
het ruikt naar oplichterij op deze manier.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer Nienhuis,

Hartelijk dank voor uw reactie aan Kadasterdata.

Na overleg met de firma Boon-Landmeten kom ik bij deze terug op uw klacht/opmerking over de door u aangevraagde grensreconstructie.

Wij zien dat u op 24-05 en 27-05 een offerte aanvraag heeft gedaan bij Kadasterdata voor een grensreconstructie.
Beide keren heeft u deze offerte mogen ontvangen. In deze offerte verwijzen wij zeer duidelijk naar de voorwaarden en kosten bij het landelijke Kadaster en het verschil in kosten bij Kadasterdata. Als bijlage vindt u de offerte die wij aan u verzonden hebben, dit geeft u direct alle duidelijkheid. De kosten bij het Kadaster zonder hoekpunten betreffen € 420,-, wij rekenen echter altijd met hoekpunten omdat klanten anders geen begin en eindpunt hebben.

Zoals wij ook duidelijk aangeven wordt de meting uitgezet op basis van rechtsgeldige informatie. Een onafhankelijke landmeter komt de meting in het veld voor u verrichten, dit heeft verder helemaal niets met het Kadaster te maken. Wij komen de grenzen reconstrueren in het veld. Een grensreconstructie is niet een nieuwe grens bepalen, maar de bestaande situatie opnieuw voor u verduidelijken in het veld.

Na overleg met Boon-Landmeten, komen wij tot de conclusie dat de grensreconstructie 'gewoon' conform uw aanvraag uitgevoerd is op locatie. Het bedrag zal in deze dan ook niet gerestitueerd worden.
Hopende u voldoende te hebben ingelicht.
Kadasterdata klantencontact.

Score voor Kadasterdata.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee