Rick Jager

Grensreconstructie

Uw ervaring

Het is allemaal goed en snel verlopen. Wel vind ik de prijs echt niet kloppen, het was 10minuten werk en kostte €699,- dit is echt te hoog voor een gemiddelde hardwerkende Nederlander

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer Jager,
Bedankt voor uw review! Hier zijn wij u erg dankbaar voor.
Via onderstaande reactie zal ik het e.e.a. voor u proberen te verduidelijken over de vaste prijs die Kadasterdata hanteert voor het uitzetten van uw perceel en hoe onze landmeters te werk gaan bij u op locatie.
Kadasterdata rekent een all-in tarief van €699 per perceel, ongeacht de hoekpunten en zo dus ook de aantal grenzen.
Kadasterdata werkt met de officiële Kadaster informatie en zet alle erfgrenzen voor u uit, zoals deze zijn opgenomen in de registers. Binnen 10 werkdagen komen we bij u op locatie om de erfgrenzen zichtbaar te maken.
Eenmaal op locatie kan het inderdaad voorkomen dat wij sneller weg zijn dat u voor ogen had. Niet elk perceel is namelijk even makkelijk ( helaas ) De reden hiervan is dat onze gecertificeerde landmeters hier nogal wat voorwerk aan hebben. Zij zijn namelijk al bij u op locatie maar zijn opzoek naar bijvoorbeeld meetpunten in uw straat wat ook enige tijd in beslag neemt.
Wij hopen na deze reactie het e.e.a. verduidelijkt is voor u.
Mocht u verder nog vragen hebben horen wij deze uiteraard graag!
Kadasterdata klantencontact.

Score voor Kadasterdata.nl: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja