T. Franssen

Teleurgesteld en boos

Uw ervaring

De achterzijde van de woning is opgemeten en de betrokken medewerker constateerde dat de uitbouw van mijn buren over de erfgrens was gebouwd. Een rapport kreeg ik niet, wat ik wel nodig had voor de advocaat en dit grapje kostte € 699 voor een klusje dat binnen een half uur geklaard was en waarmee ik met lege handen sta.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte mevrouw Franssen,
Wat jammer van uw review.
Echter hebben wij meerdere malen geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen, dit zonder resultaat.
Onze landmeters zijn bij u op locatie geweest om een grensreconstructie uit te voeren op 07-06-2022.
Wat is een grensreconstructie?
Een fysieke meting op locatie, uitgevoerd door een landmeter van Kadasterdata.nl. De landmeter zet in het veld het perceel uit, zoals opgenomen in de Kadaster registers.
Wij hanteren hier een vaste prijs voor slechts €699 INCL BTW. Ongeacht de hoekpunten of aantal grenzen.
Op locatie heeft u gekozen en aangegeven aan de landmeter, dat u maar één erfgrens uitgezet wenst te hebben. Deze keuze was dus door u gemaakt.
Kadasterdata laat na de uitgevoerde grensreconstructie een bewijs achter op papier dat wij zijn langs geweest bij u op locatie. Hierop staat o.a. de datum waarop de grensreconstructie heeft plaatsgevonden, de naam van de landmeter, en wat er die dag is uitgezet.
U heeft later contact opgenomen met Boon-landmeten met uw opmerking / klacht, en zij hebben u uit service nog een kaart met maatvoering van uw ( gehele ) perceel ( t.w.v. €89,95 ) na gemaild.
Wij vinden het uiteraard erg jammer van uw klacht en review. Wij vinden de review na het uitzetten van de grensreconstructie die conform uw aanvraag is uitgezet en het extra stukje service die wij geleverd hebben daarom ook onterecht.
Wij hopen uiteraard dat u nog contact met ons op kunt nemen zodat wij wellicht het e.e.a. voor u kunnen verduidelijken.
Mocht u verder nog vragen hebben horen wij deze uiteraard graag.
Kadasterdata klantencontact.

Score voor Kadasterdata.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee