R. Grave

Er klopt niets van de informatie en waardebepaling.

Uw ervaring

Hoe is het mogelijk dat de modelwaarde van een uitgeleefd krot van 43m2 wordt vastgesteld op € 320.000 en van een goed onderhouden en uitgebouwde hoekwoning van 90m2 in precies hetzelfde rijtje maar op € 252.000?
De rijtjeshuizen zijn allemaal in hetzelfde jaar gebouwd en niet zoals hier beweerd wordt de ene in 1935 en de ander in 1890.
Kortom: de informatie deugt van geen kanten waardoor de waardebepaling helemaal niet klopt.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte mevrouw van den Broek,

Wat jammer dat u een review heeft geschreven na onze duidelijke mail conversatie en aanbod van een restitutie ( Die u niet wenst )

Allereerst heb ik voor u de bouwjaren nagekeken , deze kloppen allemaal. Deze staat zo geregistreerd in de registers en zo dus ook bij de rijksoverheid en Kadasterdata.
Dit kunt u nakijken op : https://www.wozwaardeloket.nl/
De waarde is en blijft een modelmatige woningwaarde. Bij het waarderen van woningen worden er elke maand honderden miljoenen datapunten verzameld. Kadasterdata onderzoekt kenmerken van een woning, kijkt ook naar de buurt (ontwikkeling) en weet (en neemt mee) wat er voor woningen in het verleden betaald is. De waarde wordt iedere drie maanden opnieuw berekend.
Uiteraard vinden wij het erg jammer dat u een review heeft geschreven zonder eerst met ons contact op te nemen.

Vertrouwende u voldoende te hebben ingelicht verblijf ik,
Kadasterdata klantencontact.

Score voor Kadasterdata.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee