Mvd

Niet klantvriendelijk meer

Beschrijf uw ervaring

Mijn ouders hebben al heel wat jaren via just lease een auto. Ik dacht 3 of 4 auto’s inmiddels. Echter is het laatste 1,5 -2 jaar de klantvriendelijkheid en klantenserv heeeeel ver te zoeken. Foutjes met beurten, totaal geen reacties op mails wijzigingen van adres enz. En nu weer met een betaling die ze niet binnen zouden hebben, maar volgens onze bank wel is bijgeschreven bij hun. Eerder dit jaar hetzelfde probleem heeft bijna een week geduurd voordat ze de betaling “hadden getraceerd”. Beetje raar dat daar een week overheen gaat. Ze zijn wel snel met dreigen inbeslagname, maar antwoord op een vraag of wijziging gaat maanden overheen helaas. Mijn vader is in het ziekenhuis terecht gekomen en kantje boord geweest, maar begrip ho maar. Ze vinden het vreselijk en veel sterkte en de zin eronder dat ze als ze geen bewijs krijgen de auto invorderen omdat ze de betaling niet kunnen vinden. Heel erg jammer.

Ze vergeten wel dat ze te maken hebben met oudere mensen en dat in ons geval, ik 2 gezinnen nu heb waarvan ik de administratie en betalingen plotseling moet overnemen terwijl ik zelf chronisch ziek ben.

Ik hoop dat ik de toekomst, met nieuwe klanten de klantvriendelijkheid en reactie snelheid wat sneller wordt. Ook dat ze een betaling niet een week moeten zoeken en volhouden dat je iets niet betaald hebt, terwijl de bank heeft bevestigd dat ze het binnen moeten hebben met een tijdstip erbij van ontvangst.

Score voor Justlease.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Vrouw
Aangekocht product: