Amin Idris

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met www.justcarpets.nl. Ik heb onlangs matten voor mijn auto en een kofferbakmat gekocht en alles past perfect en is van zeer goede kwaliteit. De website was gemakkelijk te navigeren en het bestelproces was eenvoudig en efficiënt. Ik waardeer ook de snelle reactietijd op mijn vragen via e-mail. Het personeel was zeer behulpzaam en beantwoordde al mijn vragen snel en grondig. Ik zou www.justcarpets.nl ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige automatten en uitstekende klantenservice. Dank u wel voor de geweldige ervaring!

Goede kwaliteit, snelle reactie op mijn email met vragen

Vermeld dat er diverse extra's te kiezen zijn, zoals een logo op de mat of stiksels in een bepaalde kleur. Het kan zijn dat ik deze opties niet gezien heb omdat ik de goedkoopste uitvoering heb aangeklikt. Het kan zijn dat met de duurdere uitvoeringen deze opties wel te zien zijn. Maar dan nog zou het goed zijn om ook bij de goedkopere uitvoering aan te geven dat de duurdere uitvoering deze opties heeft.

Score voor Just Carpets: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja