Ans van der Velde

Goede vakkundige begeleiding

Uw beoordeling

In samenspraak met Sven de Brouwer hebben we een tegenvoorstel bij de werkgever neergelegd wat geheel in samenspraak met mij is opgemaakt en dus naar mijn wens was. Ik ken tenslotte de werkgever het... In samenspraak met Sven de Brouwer hebben we een tegenvoorstel bij de werkgever neergelegd wat geheel in samenspraak met mij is opgemaakt en dus naar mijn wens was. Ik ken tenslotte de werkgever het beste en weet m.i. wat wel/niet haalbaar is. In korte tijd zijn we met de werkgever tot overeenstemming gekomen. Sven is een betrokken en kundige jurist die ik van harte kan aanbevelen.

Angré de Jong/ Zorgorganisatie Carinova

Mark (deed de intake) en Tara (mijn advocaat) hebben duidelijk, vriendelijk, correct en vlot geantwoord en mij prettig en betrouwbaar ondersteund in het komen tot afspraken met mijn bedrijf.

Uw beoordeling

Ik ben erg tevreden over JAN en ben zeer positief verrast dat dit ten dienste van medewerkers bestaat in Nederland.

Arend Smink

Een bedrijf dat mij een geweldig gevoel van vertrouwen heeft gegeven. De professionaliteit en daarmee bedoel ik het inlevingsvermogen in mijn persoonlijke situatie hebben echt indruk op mij gemaakt.

Uw beoordeling

Mocht je twijfelen op wie je de keuze moet laten vallen kan ik je, naar aanleiding van mijn ervaring, Juristen Arbeidsrecht Nederland absoluut adviseren.

Ingrid van der Made

Snel en goed geholpen door Bas Wielink

Uw beoordeling

Ik werd snel teruggebeld en heb rustig mijn verhaal kunnen vertellen. Na het opsturen van mijn informatie, heeft Bas, op een prettige manier, nogmaals gehoord wat er speelde en heeft hij een goed... Ik werd snel teruggebeld en heb rustig mijn verhaal kunnen vertellen. Na het opsturen van mijn informatie, heeft Bas, op een prettige manier, nogmaals gehoord wat er speelde en heeft hij een goed voorstel bij de werkgever neergelegd. Het email contact was goed en bij vragen kon ik bellen. Het was prettig dat hij de tussenpersoon tussen werkgever en mij was, omdat ik liever geen contact meer wilde met de werkgever. Een goede afwikkeling, ik ben tevreden.

Ruby

Als ik nog een keer een jurist nodig zou moet hebben, zou ik zonder twijfel weer Juristen ArbeidsRecht Nederland bellen.

Uw beoordeling

Toen ik hoorde dat ik een Jurist nodig had, vond ik dat doodeng. Ik ging een situatie in waarvan ik geen enkel verstand had/heb en waarbij ik hulp nodig had. Toen ik Juristen ArbeidsRecht Nederland... Toen ik hoorde dat ik een Jurist nodig had, vond ik dat doodeng. Ik ging een situatie in waarvan ik geen enkel verstand had/heb en waarbij ik hulp nodig had. Toen ik Juristen ArbeidsRecht Nederland belde kreeg ik Sven aan de lijn. In korte lijnen vertelde ik waarom ik zijn hulp nodig had. Hij gaf mij direct een gevoel dat het, juridisch gezien, allemaal goed gaat komen. Tijdens het proces reageert hij zeer snel op mails of bel verzoeken. Ook belt hij regelmatig om mondeling te communiceren, wat ik zelf heel fijn vond. Hij legt alles rustig uit en heeft verstand van zaken. Ik ben ontzettend blij met Sven zijn hulp. Voor mij is ,de rede waarom ik een jurist nodig had, een groot life event geweest en ben blij dat ik zo goed geholpen ben.
RB

A. Boerkamp

Wij zijn zeer tevreden over de deskundige en klantvriendelijke advisering.

Uw beoordeling

Wij zijn enorm geholpen met het deskundige advies van Daniël Rademaker. Hij is snel en adequaat en biedt in no time inzicht en overzicht. Wat wij ook als bijzonder prettige hebben ervaren is zijn... Wij zijn enorm geholpen met het deskundige advies van Daniël Rademaker. Hij is snel en adequaat en biedt in no time inzicht en overzicht. Wat wij ook als bijzonder prettige hebben ervaren is zijn snelle reactie op vragen en telefoontjes, zelfs nadat het advies al verstrekt was.

Stora Enso de Hoop Eerbeek

Alles perfect geregeld en een goede uitleg.

Uw beoordeling

Zeer goed,kan niet beter.

Stora Enso De Hoop

Onafhankelijk financieel adviseurs hebben voor mij persoonlijk goede en duidelijke hulp en adviezen gegeven.

Uw beoordeling

De hulp en de daarbij behorende adviesgesprekken waren zeer duidelijk en van grote waarde om inzicht te krijgen in mijn financiële situatie na ontslag. Het contact met Daniël Rademakers was heel... De hulp en de daarbij behorende adviesgesprekken waren zeer duidelijk en van grote waarde om inzicht te krijgen in mijn financiële situatie na ontslag. Het contact met Daniël Rademakers was heel goed. Vragen werden altijd beantwoord en er werd altijd tijd vrijgemaakt.

Bianca Behrmann

Sven is een fijne vent, weet waar hij het over heeft en bijt zich erin vast.

Uw beoordeling

Ben heel erg tevreden met de hulp die ik van Sven heb gehad

Niloufar Wafa

Zeer professional geholpen door Neshat Tamkin

Uw beoordeling

Ik ben ontzettend tevreden over de service van mevrouw Neshat Tamkin van juristen arbeidsrecht Nederland. Het was een fijne en persoonlijke begeleiding omrent mijn VSO. Mevrouw Tamkin reageerde snel... Ik ben ontzettend tevreden over de service van mevrouw Neshat Tamkin van juristen arbeidsrecht Nederland. Het was een fijne en persoonlijke begeleiding omrent mijn VSO. Mevrouw Tamkin reageerde snel op mails en ik kreeg antwoord op al mijn vragen. Dankzij haar deskundigheid heb ik VSO met gerust hart getekend en het heeft mij meer opgeleverd dan geboden was. Nogmaals bedankt Tamkin Neshat.