Ik ben op een professionele en kordate manier geholpen. Goede steun en uitleg.

Uw beoordeling

Helaas ben ik bij mijn (inmiddels ex-)werkgever in een arbeidsconflict terecht gekomen. Je weet niet hoe je moet reageren en hebt geen idee wat je rechten en plichten zijn, je verliest je zelfvertrouwen en weet niet waar te beginnen. Gelukkig kwam ik via Google terecht op de website van ArbeidsRecht Nederland. Daar is al veel info te lezen. Tevens de mogelijkheden van de dienst die zij kunnen aanbieden. Na het contact formulier ingevuld te hebben werd ik direct terug gebeld. Mijn vragen werden beantwoord. Wat zou dat gaan kosten? Financieel ben ik niet bij krachten om deze hoge juridische kosten te betalen. Wat schetst mijn verbazing, dat risico neemt ArbeidsRecht NL zelf; Ze proberen de kosten bij de werkgever te verhalen, indien dat niet lukt dan is het risico voor hen. En zo verliep het, ik ben goed geadviseerd, er werd snel geschakeld, de communicatie was correct en ik heb (nagenoeg) gekregen waarvan ik vond waar ik recht op had. Ik stond gelukkig sterk en daar heeft men mij ook in weten te steunen en adviseren. Volgende keer (hopende dat het niet meer nodig is) zal ik zeker weer aankloppen bij Juristen ArbeidsRecht Nederland en zal het zeker aan iedereen adviseren die voor hetzelfde komt te staan. Een echte aanrader!

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: