Een juristen kantoor die staat voor wat ze zeggen.

Uw beoordeling

Na een reorganisatie wilde mijn werkgever mijn ontslaan, in het bedrijf werkte er op dat moment nog meerdere uitzendkrachten ik was zelf al erg lang werkzaam in het bedrijf voor mij voelde dit niet goed, ik heb dan ook niet de vaststellingsovereenkomst getekend die mij werd aangeboden het gevolg was dat het bedrijf naar het UWV moest om een ontslagvergunning aan te vragen voor mij.
Van af dat moment heb ik contact gezocht met Juristen Arbeidsrecht Nederland en kreeg ik als jurist aangewezen mevrouw Wendela Melenhorst, na een prettig kennismaking gesprek heb ik mijn dossier naar haar op gestuurd en heeft zij alles doorgenomen, via de mail hielden wij contant over diverse lopende zaken.
Nadat ik van het UWV mijn ontslagaanvraag had ontvangen heb ik een afspraak gemaakt bij mevrouw Melenhorst op kantoor, in een tijds bestek van 1.30 uur spitte zij het bedrijf door en ik moet zeggen mijn werkzaamheden zijn best uitgebreid, mevrouw Melenhorst deelde mij mede dat zij een goede kans van slagen zag om deze zaak bij het UWV te gaan winnen, vervolgens heeft zij haar eerste verweer voor mij geschreven, de uitslag van het UWV was dan ook verrassend er volgde een tweede ronde naar opnieuw weer veel bewijs last te hebben aangeleverd heeft mevrouw Melenhorst voor mij het tweede verweer schrift geschreven en ik moet zeggen dat ook dit verweer schrift uitstekend in elkaar zat, de uitslag van het UWV was in mijn voordeel de werkgever kreeg geen ontslagvergunning, dank zij Wendela Melenhorst heb ik mijn zaak gewonnen, alleen was mij dit nooit gelukt, de kennis en vakbekwaamheid van mevrouw Melenhorst hebben er tot toe gedragen dat voor mij de zaak tot een goed einde is gekomen.
Juristen Arbeidsrecht Nederland en in het bijzonder Wendela Melenhorst hartelijk dank voor al dat geen wat jullie voor mij hebben gedaan.

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: