Afhandeling van het proces was professioneel en prettig met een zeer goed resultaat.

Uw beoordeling

Ik ben met mijn werkgever overeengekomen om mijn arbeidscontract te ontbinden en hiervoor zou mijn werkgever een voorstel doen met de verschillende bepalingen hierbij (financiële vergoeding en andere bepalingen zoals vrijstelling van werk en einddatum van het contract, ect).

Voor de afhandeling van het proces van de ontbinding van mijn arbeidscontract heb ik contact gezocht met Juristen ArbeidsRecht Nederland B.V. in Soest. Dit om een juridisch oordeel te krijgen over de inhoud van het voorstel van mijn werkgever. Na een eerste beoordeling werd mij verteld dat het voorstel erg mager was en dat er een veel beter voorstel mogelijk was. Na het betalen van een vaste eigen bijdrage werd het onderhandelingstraject ingezet met behulp van een advocaat. In dit traject is het volledige proces via de advocaat gegaan. Dit alles in onderling overleg met mij over de inhoud van de communicatie naar mijn werkgever toe (mails, telefoongesprekken).

Het contact met de werkgever is gegaan via mevrouw mr. A. van Kerkhof en de begeleiding in het proces is zeer professioneel verlopen. Dit was te zien in de uiteindelijke inhoud van de overeenkomst. Het resultaat was voor mij zeker naar wens en zelfs beter dan de verwachtingen die ik had na het ontvangen van het eerste voorstel van mijn werkgever. In deze overeenkomst werd namelijk een lage transitievergoeding voorgesteld in combinatie met andere elementen (geen vrijstelling van werk, vergoeding in het geval van vertrek voor einddatum contract, ect) die niet erg aantrekkelijk waren voor mij.

Het verloop van het proces is vanuit mijn werkgever stroever verlopen maar dit is door toedoen van de advocaat goed gekomen. Het contact tussen de advocaat en mijn werkgever heb ik als erg professioneel ervaren en het gaf mij het gevoel dat er alles aan gedaan werd om mijn belangen te behartigen. Tevens heb ik de gang van zaken tussen de advocaat en mij als zeer prettig ervaren. Kortom een professionele en prettige afhandeling van de zaak met een goede uitkomst.

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: