Joni Huijgen

Fantastisch!!!

Uw beoordeling

Geachte mevrouw Melenhorst,

Ik vind dat u een luisterend oor biedt en.geduldig bent, ook wanneer ik weer vanuit mijn overspannenheid en hierin chaos, u niet uit laat praten. U maakte mij het weer overzichtelijk vervolgens met uw juridische kennis en proffesionele houding.

Ik vind u een goede onderhandelaar en altijd correct naar zowel werkgever als mij.

Tevens voelde ik mij verlicht nu het contact over juridische kwesties in dit traject via u verliepen vanaf onze start. Dit was prettig.

Ik voelde mij oprecht gehoord en serieus genomen in het gehele traject met u.

U was voor mij persoonlijk een goede stok achter de deur als het gaat om tijdig en correct in contact te blijven met u en de werkgever. Dit gaf mij de energie boost die ik op dat moment niet meer had zelf.

U neemt uw baan zeer serieus waardoor u een, in mijn ogen, correcte proffesionele houding aanneemt wat ik persoonlijk dan ook prettig vind. En dit wel met een dosis begrip en warmte ook wat de perfecte combinatie in mijn ogen is. Zakelijk maar ook met hart voor de zaak en de mensen betrokken op een professionele manier.

Wat ik zelf denk te merken/voelen is uw passie voor uw werk waardoor dit een prettig geheel heeft gevormd in een toch voor mij persoonlijk moelijke overgang naar iets nieuws had ik deze houding zonder uitleg naar u, nodig. Mensenkennis en ervaring genoeg dus.

U betrekt mij overal bij en deed niets zonder overleg wat ik prettig vond.

U bent goed bereikbaar geweest voor zowel mij als mijn werkgever e.a. betrokkenen. Toegankelijk.

Joni Huijgen

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: