Joep van Leijsen

Je kan ontzettend goed springen voor kinderen tot 5 jaar.

Martin van den Broek

Overzichtelijk en prettig voor kinderen

Van de Langenberg

Weinig flexibel, meedenken in hoe cadeaubon besteed kan worden

Reactie Jumpsquare Tilburg:

Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je... Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

Ankie van Doremalen

Zo leuk en zo fijn dat de kleintjes apart kunnen springen

Marit Govers-Froeling

De kids hebben het super leuk gehad, echter was de hele ontvangst en alles om het feestje heen heel erg onduidelijk. De uitleg van alles heeft welgeteld 20seconden geduurd.
Daardoor 10x naar...
Daardoor 10x naar de balie moeten lopen voor extra uitleg. Beetje jammer.
Ook waren de porties friet erg klein en hadden de kids nog honger.

Ook stond er in de ontschrijving dat de jarige een tasje zou krijgen met daarin premium party bandjes en challenge card. Het enige wat wij gezien hebben waren bandjes die de kids verplicht om moesten om überhaupt te mogen springen en challenge cards? Deze hebben we helaas niet gehad. We hadden geen zin om hiervoor weer naar de balie te moeten.