Kinderfeest

Heel flexibel in aanpassen bij onverwachte omstandigheden, denken mee om het voor iedereen een leuk feest te maken!

Enrico

Het is niet duidelijk dat de aanvangtijd bij een kinderfeestje meteen je starttijd is van het springen.
Hierdoor hebben de kinderen 10 minuten gemist van hun jumptijd.
Zoals ik de...
Hierdoor hebben de kinderen 10 minuten gemist van hun jumptijd.
Zoals ik de omschrijving van een kinderfeestje lees zou de jumpsessie beginnen 30 minuten na de gereserveerde aankomst tijd.

kaat

Tafel die klaarstond waren niet genoeg stoelen en wc erg vies

Melanie

De muziek is ontzettend hard en de wc’s smerig

Stefan

Leuke activiteit!
Leuke activiteit!
Kleine tip: gezien de gemiddelde leeftijd van de deelnemende kids en de daarbij behorende ouders zou ik een andere playlist kiezen. Uptempo past er uiteraard bij, maar dit was wel erg heftig en niet herkenbaar voor de kids.

Pascal Ahrens

Alles was goed geregeld en ook snel kids hebben het erg leuk gehad en dat is het belangrijkste 😊

Linda

Veel te harde muziek

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Beste Linda,
Beste Linda,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare