Suus

Gewoon goed

Reactie Jumpsquare Nieuwegein:

Bedankt voor uw mooie review Suzanne!

Lagerberg

Was erg leuk. Kids hebben zich prima vermaakt.

Sh Wuck- Mol

Er is veel variatie in toestellen, voor zowel jong als ouder. Er hangt een gezellige sfeer, maar is soms te druk en teveel.op elkaar!

N wit

De muziek stond kei hard

Reactie Jumpsquare Nieuwegein:

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer om te lezen dat je bezoek niet geheel volgens verwachting is gelopen. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te... Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer om te lezen dat je bezoek niet geheel volgens verwachting is gelopen. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

Bibi

Erg duur geworden voor korte spring periode en de leukste gedeeltes werden afwisselend van elkaar afgesloten

Beste Bibi,
Beste Bibi,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

Daniëlle Van Mourik

Super leuke middag gehad bij Jumpsquare. De kids heerlijk gesprongen en ik een lekkere latte gedronken. Heel vriendelijk personeel!

Andrea Schreijer

De kinderen vonden het geweldig en hun paps ook... 😁 Genoeg plek om te zitten en het eten was ook goed!

Linda

Voor de kinderen fantastisch! Goed toezicht van medewerkers tijdens het springen en leuk dat de verschillende area's om en om open zijn. Zo blijft het uitdagend.

Minder is het feit dat je...

Minder is het feit dat je lang in de rij moet staan en dit van de springtijd afgaat (we waren de aanbevolen 10 minuten van te voren aanwezig). De kinderen hebben 15 minuten minder lang kunnen springen. Netjes gereserveerd, we hadden enkel nog wat sokken nodig.