Alberto Vasconcellos

Niet alle activiteiten cq matten zijn beschikbaar voor de kinderen.

Beste Alberto,
Bedankt voor je review. We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren....
Beste Alberto,

Edward Ebbers

Te druk

Beste Edward,
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren....
Beste Edward,

Westmaas

Personeel is vriendelijk. Veel trampolines. Sanitair is vies en brillen zitten los. Te weinig zitplaatsen op piekdagen.

Reactie Jumpsquare Rijswijk:

Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat je bezoek niet volgens verwachting is gelopen. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over de ervaring die je met... Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat je bezoek niet volgens verwachting is gelopen. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen dat een volgend bezoek wel naar wens zal verlopen.

monika westphaal

Helaas zijn er jongens (12-16 jaar) die kleine kinderen 8 en 10 jaar lastig vallen en voelen of ze de king zijn , er staan toch jumpprsoneel die kijken en controleren , maar dit zien ze niet . (... Helaas zijn er jongens (12-16 jaar) die kleine kinderen 8 en 10 jaar lastig vallen en voelen of ze de king zijn , er staan toch jumpprsoneel die kijken en controleren , maar dit zien ze niet . ( niet dat ze er wat aan kunnen doen , maar miss idee leeftijd beetje te doceren en andere tijden doen ?

Beste Monika,
Beste Monika,
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet volgens verwachting is verlopen. We stellen het in ieder geval op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over de ervaring die je met ons hebt gehad. We hopen dat een volgend bezoek wel naar wens zal verlopen.

KH

Gister daar geweest.
Bij binnenkomst was het super druk.
Mijn 2 kinderen konden bijna niet meer jumpen.
Het airpark werd niet goed in de gaten gehouden.
Alle tafels waren zowat...
Gister daar geweest.
Bij binnenkomst was het super druk.
Mijn 2 kinderen konden bijna niet meer jumpen.
Het airpark werd niet goed in de gaten gehouden.
Alle tafels waren zowat bezet.
Bestelling duurde te lang ( bar personeel had het te druk met elkaar)
Toen we weggingen zaten er zelfs mensen in de aankomsthal hun eten te nuttigen.
Vol=vol en blijf niet mensen ontvangen. je moet ook veiligheid kunnen garanderen!

Reactie Jumpsquare Rijswijk:

Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat het bezoek niet naar wens was. Onze excuses voor het ongemak. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de... Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat het bezoek niet naar wens was. Onze excuses voor het ongemak. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Martin Zonderland

Leukste trampoline park met leuk personeel, veel uitdagingen!

Jumpsquare Rijswijk

Mooie gezellige ruimte met veel trampolis

Bleumink

Voor de kinderen heel fijn maar duur en kroketten droppen van vet

Peter

Mooie hal, vriendelijk en gastvrij, en goeie catering.

Abas al Asadi

Superleuke plek en iedereen die er werkt is top!