Mats Van den Berg

Het is leuk voor mensen met veel energie

Onur

Nou beste lezer en de eigenaar van dit bedrijf hopelijk trekt dit jullie voldoende aandacht

wij komen nou al rijm 9 maanden bij jumpsquare in baarn en wij wonen in amsterdam
wij...

wij komen zeker 2 keer in de week daar of bij een andere vesting langs eigelijk tot gisteren 3-3-2024
mijn zoontje is 6 jaar oud toen hij net geen 5 was kwamen we daar ook omdat mijn zoontje groter is dan een kind van 8 jaar dat mogen jullie ook zien op de camera beelden tijd geleden is mijn zoontje gebeten in het bedrijf bij de zit stoelen waar kinderen en volwassene mensen er bij waren heb met angst mijn zoon weg getrokken zo dat de hond misschien mij bijt en niet mijn zoon mijn zoon die heeft hier helaas problemen mee gekregen tijdens het praten hij kan niet meer goed uit zijn woorden komen en stoter telkens bij het praten en omdat jumpsquare toch echt een groot bedrijf is wil de ik geen klacht melden tot eigenlijk 3-3-2024 omdat daar 1 van de tiener persoon beweert en en wilt zeggen dat mijn zoontje 5 is en ik weet ook zeker dat gisteren daar ook kinderen waren onder de 5 want we hebben met de ouder gesproken die met het groep kwam dat haar zoontje pas 4 was en onlags dat moest ik en mijn vriend zijn dochter het pand verlaten en ons is verteld dat we het geld morgen op de rekking zouden krijgen hebben we ook niet gehad ik heb vandaag ook met mijn advocaat gesproken jullie krijgen zeker de pakkie haan

Sirin

De service is onbeschrijfelijk goed! Vriendelijk personeel, eten drinken was top. Schone vertrouwde omgeving

Reactie Jumpsquare Baarn:

Beste Sirim,
Bedankt voor de mooie woorden!
Vriendelijke groet,
Team Jumpsquare Baarn

Szilvia

Goede trampoline park ,vriendelijk personeel, ik mis het ninja parkour

Liselotte

Prima prijs, mini jump heel fijn en lekker rustig.