ZieZoZooitje Weg

Leuk maar klein de schuimkussens in de bakken waren echt vies me vrouw en kind klaagde over stank zweet en scheetjes lucht dus dat was een tegenvaller

Reactie Jumpsquare Veghel:

Beste ZieZoZooitje Weg,
Wij willen je graag bedanken voor jouw bezoek en review.
Beste ZieZoZooitje Weg,
Wij willen je graag bedanken voor jouw bezoek en review.
Onze foampits/blokkenbakken liggen er al vanaf onze opening 6 jaar geleden. Ondanks het feit dat we ze maandelijks schoonmaken en onlangs nog een lading nieuwe blokken hebben toegevoegd zien wij ook dat we iets moeten met deze bakken.
Er liggen volop nieuwe plannen om hier iets nieuws van te maken maar hier kunnen we helaas nog geen datum aan plakken, maar dat het gaat gebeuren is zo goed als zeker.
Hopelijk zien we jullie na deze transformatie nog eens terug.
Met sportieve groet,
Roy A

Kim

Omdat er wel geteld 10 kinderen aan het springen zijn en ik niet van dichterbij een fotootje mag maken van het kinderfeestje van mijn dochter. Want dan moet ik een kaartje kopen om mee te springen…... Omdat er wel geteld 10 kinderen aan het springen zijn en ik niet van dichterbij een fotootje mag maken van het kinderfeestje van mijn dochter. Want dan moet ik een kaartje kopen om mee te springen… terwijl 1 foto binnen 2 tellen gemaakt is en ik helemaal niet mee hoef te springen.. betaald genoeg om wel een goede foto te kunnen maken, laatste keer dit in ieder geval..

Reactie Jumpsquare Veghel:

Beste Kim,
Beste Kim,
Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We stellen het erg op prijs dat je ons hierover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.
Team Jumpsquare