Bert Nijhof

Flink duur, 12,95 voor een uurtje. ik klaagde over geldklopperij toen we ook nog sokken moesten kopen waar waarschijnlijk enorm veel winstmarge op zit, en kreeg maar weinig begrip; een betweterige... Flink duur, 12,95 voor een uurtje. ik klaagde over geldklopperij toen we ook nog sokken moesten kopen waar waarschijnlijk enorm veel winstmarge op zit, en kreeg maar weinig begrip; een betweterige en bitse achter de balie.
Volgende keer spendeer ik m’n geld met plezier ergens anders.

Beste Bert,
Beste Bert,
Bedankt voor je review! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek aan Jump XL Hengelo. We begrijpen dat de kosten van onze diensten belangrijk voor je zijn en we waarderen je feedback hierover. Graag willen we benadrukken dat onze jump sokken herbruikbaar zijn, een stap die we hebben genomen met oog op duurzaamheid. We nemen je opmerkingen serieus en streven ernaar onze service te verbeteren.

Antoinet

Mooie trampolines, kleinkinderen hebben zich goed vermaakt.

Benerink

Dikke pret voor de kids, nadeel voor ouders is weinig zitplaatsen binnen, in de hal wel meer maar koud!!🥶 qr code op tafel werkte niet, zelf halen dus! deals op tv boven de counter deden ze niet... Dikke pret voor de kids, nadeel voor ouders is weinig zitplaatsen binnen, in de hal wel meer maar koud!!🥶 qr code op tafel werkte niet, zelf halen dus! deals op tv boven de counter deden ze niet meer op dat moment🤷‍♂️🤷‍♂️ Nacho’s ook niet meer🤷‍♂️🤷‍♂️ Vind alles ook erg duur!

Reactie Jump-XL Hengelo:

Bedankt voor je review! We vinden het erg jammer dat je bezoek niet geheel volgens verwachting is verlopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij... Bedankt voor je review! We vinden het erg jammer dat je bezoek niet geheel volgens verwachting is verlopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

Manuela

Super leuk park absoluut, maar te weinig toiletten en is best prijzig, voor mensen die een klein budget hebben, zullen hier geen gebruik van kunnen maken.

Maria

Super gaaf voor de kinderen.
Leuke deals met normale prijzen en goede betaalbare catering

Richella

De kinderen hebben veel plezier gehad. De hygiëne in de wc’s is niet geweldig. Spinnenwebben hangen aan het plafond en dikke stoflagen zitten op de wc rolhouder en de wc borstelhouder waardoor je... De kinderen hebben veel plezier gehad. De hygiëne in de wc’s is niet geweldig. Spinnenwebben hangen aan het plafond en dikke stoflagen zitten op de wc rolhouder en de wc borstelhouder waardoor je niet het gevoel krijgt dat er goed wordt schoongemaakt en de boel fris is

Beste Richella,
Beste Richella,
Bedankt voor je review. We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren.