HARMONY CARS

Was geen eten geen patat ik was met 4 kids daar zonder eten kan gewooon niet was 16uur

Reactie Jump-XL Spijkenisse:

Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat jouw bezoek aan Jump XL Spijkenisse niet naar wens was. We stellen jouw feedback echter erg op prijs en nemen dit mee... Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat jouw bezoek aan Jump XL Spijkenisse niet naar wens was. We stellen jouw feedback echter erg op prijs en nemen dit mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

S van den haspel

Geen geld teruggekregen,na een fout omdat het allemaal onduidelijk staat aangegeven op de website.
Nu 4 entree kaarten om nog een keer te komen,deze wel gehad,maar had liever mijn geld terug gehad.
Wc's zijn erg vies en begeleiding van de gamecube was erg slecht,we hebben het zelf uit moefen zoeken.

Reactie Jump-XL Spijkenisse:

Bedankt voor jouw review! We vinden het erg vervelend dat je ontevreden bent over je bezoek. We stellen het erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te... Bedankt voor jouw review! We vinden het erg vervelend dat je ontevreden bent over je bezoek. We stellen het erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan geheel volgens verwachting zal verlopen.

Dita

Het is ontzettend smerig, alles plakt, het stinkt er vreselijk. Echt een onhygiënische boel daar. En dat voor zoveel geld! Ik vond het het geld absoluut niet waard. En dan nog wel via ING zogenaamd... Het is ontzettend smerig, alles plakt, het stinkt er vreselijk. Echt een onhygiënische boel daar. En dat voor zoveel geld! Ik vond het het geld absoluut niet waard. En dan nog wel via ING zogenaamd korting gekregen. Heb voor 5 personen meer dan 100 euro neergelegd incl. Drankje en chips. Nou we kregen een slush uit een apparaat dat niet werkte. Was niet te drinken. Wij komen nooit meer.

Beste Dita,
Beste Dita,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je in de toekomst alsnog een keer mogen begroeten.

Sharda

Het was erg koud. Volgens mij lekkende dak. Zag een druppel vallen op de mat. Vroeg me al af waar de natte plekken vandaan kwamen. Daardoor natte sokken, ook nog eens in de jou.
Vrij klein.

Beste Sharda,
Beste Sharda,
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Mes

Heel erg druk in de vakantie en geen zitplaatsen over

Samantha

Jumpen is altijd leuk voor de kinderen. Ontvangst was matig.

Beste Samantha,
Beste Samantha,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Nathalie Astorgano

Leuk maar prijzig. Mijn dochter was na een kwartier verkeerd op een groot luchtkussen gesprongen. Er was haar niet uitgelegd om op haar rug te landen. De rest van de 2u heeft ze bij mij... Leuk maar prijzig. Mijn dochter was na een kwartier verkeerd op een groot luchtkussen gesprongen. Er was haar niet uitgelegd om op haar rug te landen. De rest van de 2u heeft ze bij mij gezeten.vervolgens door nd huisarts en het ziekenhuis. Gelukkig niet gebroken maar ze kan nog niet lopen. Jammer dat er geen tegoed ticket is aangeboden. De manager is er nog bij geweest, we hebben een ijspack gehaald. Ze had zich er zo op verheugd en was zo verdrietig dat ze zo snel een ongeluk had. Die dingen gebeuren maar het had ze wel gesierd.

Beste Nathalie,
Beste Nathalie,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Pamela Snaaijer

Slechte communicatie inverband personeel, rommelig, geen sfeer, te weinig personeel waardoor dus dingen fout gingen.

Beste Pamela,
Beste Pamela,