Daan de Vreede

Gezellig Jumpen met mijn 2 broers en zusje Eerste Paasdag tussen alle verplichtingen van High Tea en Diner door. Even lekker aktief vrij Jumpen 😉

Gérard

Leuk park en vriendelijk behulpzaam personeel😀

Özle

Personeel is erg traag met helpen, wc is ranzig

Reactie Jump-XL Waalwijk:

Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek aan Jump XL Waalwijk. We stellen je feedback erg op prijs en nemen dit mee om onze service te verbeteren. We hopen... Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek aan Jump XL Waalwijk. We stellen je feedback erg op prijs en nemen dit mee om onze service te verbeteren. We hopen dat we je alsnog een keer mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Wes

Jump xl valt best tegen niet xl waardig maar wel verder een goed trampolinepark

Wesley van Turnhout

Chaos bij binnenkomst te kleine tafel
Bestel je eten groot frietje krijg je een klein bakkie die half vol is. En alles moest je navragen, geen uitleg niks.

Beste Wesley,
Beste Wesley,
Bedankt voor je review. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen echter je nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

de jong

Je moet heel lang wachten als je iets wilt bestellen, er is te wijnig personeel

Reactie Jump-XL Waalwijk:

Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te lezen dat je lange wachttijden hebt ervaren tijdens je bezoek. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over de... Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te lezen dat je lange wachttijden hebt ervaren tijdens je bezoek. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens wens zal verlopen.

Jenny

Zowel de volwassenen als de kinderen hebben een leuke actieve middag gehad

Anne van Overdijk

Prima geregeld allemaal, alleen weinig personeel en trage horeca hierdoor

Beste Anne,
Beste Anne,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Femke

Leuk uitje voor kinderen in diverse leeftijden! Helaas wel erg
slechte parkeergelegenheid bij drukte