Eef Wardenier

Bijvoorbeeld een goed idee voor n kinderfeestje.

Mike

Het is in de vakanties overdreven druk en je kan eigenlijk niks doen dan

Beste Mike,
Beste Mike,
Dank je wel voor je review. Het spijt ons te horen dat je het tijdens de vakanties te druk vond. We waarderen je feedback enorm en zullen dit meenemen om onze service te verbeteren. Hopelijk krijgen we in de toekomst nog een kans om je te verwelkomen, en dat je ervaring dan helemaal aan je verwachtingen voldoet.

Jump-XL Groningen

Ik vond het echt geweldig!! Ga sowieso binnenkort nog een keer

P

Toch één ster vriendelijk personeel, verder weinig positiefs te bedenken. Koud bijzondere smaak koffie aromatische wc’s minder frisse dekentjes die je toch echt nodig bent.één keer en niet weer.

Reactie Jump-XL Groningen:

Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We... Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

M Zaagman

De hal is te koud

Reactie Jump-XL Groningen:

Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst... Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Koos

Heel koud in de winter

Beste Koos,
Beste Koos,
Bedankt voor je review! Wat jammer dat jouw bezoek niet geheel naar wens was. We stellen jouw feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

SP Heymans

Het was vreselijk koud, zelfs voor de springers.

Reactie Jump-XL Groningen:

Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over jouw bezoek. We stellen jouw feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We... Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over jouw bezoek. We stellen jouw feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

Hofman

Kinderen hebben het altijd leuk
Maar
Kinderen hebben het altijd leuk
Maar
Met 4 kinderen jumpen, even wat drinken, chipje erbij en ruim 90 euro kwijt zijn in 2 uur. Best heel veel geld dus dat doen we de eerste tijd maar even niet meer
En als ouder konden we wolkjes blazen afgelopen vrijdag. Zo steenkoud!

Reactie Jump-XL Groningen:

Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je bezoek niet geheel naar wens was. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.
Met...

Elly Smid

Omdat de kinderen zich prima vermaken en ouders en grootouders goed zicht hebben op hun doen en laten en er ook vanuit de JumpXL goed toezicht wordt gehouden. De kou in de winter is onvermijdelijk... Omdat de kinderen zich prima vermaken en ouders en grootouders goed zicht hebben op hun doen en laten en er ook vanuit de JumpXL goed toezicht wordt gehouden. De kou in de winter is onvermijdelijk vanwege grote ruimte en daar kleden wij ons dan maar op. Goed aanbod van eten en drinken. Het apparaat met de schijf mag wel naar 1€ net zoals bij Ballorig. Dan zal er zeker meer gebruik van gemaakt worden.