Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Ilse

Ik ben erg tevreden over JP Loopbaandiensten. Mijn jobcoach was Miranda Kroes. Miranda is een integere en rustige persoonlijkheid. Ze luistert goed en ze heeft direct door wie er tegenover haar zit. Ze coacht, ze spiegelt en ze zorgt ervoor dat jij jezelf gedurende het proces zo in je kracht zet dat je niet meer twijfelt over je toekomst. Vol overtuiging sla jij de juiste weg in.

Het loopbaantraject dat ik heb doorlopen is een ontzettend mooi, inspirerend, duurzaam, leerzaam en intensief proces geweest. Dit proces verloopt zowel schriftelijk als mondeling. Tijdens het bespreken van het loopbaantraject zag Miranda niet alleen de rode draad; ze zag ook valkuilen en andere problematieken die mijn voortgang in de weg konden staan. Ook deze pakte ze op en ruimde ze samen met mij uit de weg. Dit complete traject zorgde ervoor dat ik weer tot de kern van mezelf kon komen en dat ik weer vol overtuiging en enthousiasme kon solliciteren op de baan die écht bij mij past.

Beschikbaarheid van een ontzettend goede coach
Goede ondersteuning door middel van uitgebreide werkmap, waarbij jezelf tot de kern komt
Duurzaam traject waarbij de weg ontstaat naar een mooie passende toekomst.

Welk traject hebt u gevolgd bij ons?

Loopbaancoaching

Wat is uw leeftijd?

40-49 jaar

Score voor JP Werkrevisie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gevolgde training: