BIGorillas BV

Waardeloos: voldoet totaal niet aan verwachting. Heeft niet geleverd conform beloftes.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Mooie verhalen, goede vooruitzichten op nieuwe sollicitanten

Reactie JouwICTvacature:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We nemen feedback serieus en streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren. Dat is dan ook de reden dat deze reactie... Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We nemen feedback serieus en streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren. Dat is dan ook de reden dat deze reactie even op zich heeft laten wachten. Inmiddels hebben we onze interne processen geëvalueerd en contact met jou opgenomen.
We begrijpen nu dat je teleurstelling voortkomt uit het feit dat je onderaan de streep geen nieuwe mensen voor je bedrijf hebt aangenomen. De reden hiervan was dat je geen beschikbare opdrachten had op het moment dat we hooggekwalificeerde kandidaten aanboden. Directe inzetbaarheid van kandidaten in een branche waar meer dan voldoende opdrachten zijn en veel te weinig handen om ze op te pakken, is echter essentieel. Het ‘aanhouden’ van hoogwaardige kandidaten zonder hen concreet werk en bijbehorend salaris te bieden, is niet realistisch, en getalenteerde professionals accepteren dat doorgaans niet. En dit brengt ons in een onmogelijke situatie: doorlopend geschikte kandidaten aandragen, die vervolgens zullen moeten wachten of en wanneer er een opdracht is, is niet realistisch. En ook niet om het andersom zo te timen door precies op het moment van een opdracht precies de juiste professional naar voren te schuiven.
We willen benadrukken dat we met veel zorg en aandacht de juiste kandidaten hebben geselecteerd en aan je hebben voorgesteld. Dit heeft dan ook geleid tot 5 uitnodigingen en zelfs 2 aanbiedingen. Kortom: de kandidaten die we voorstelden voldeden wel degelijk aan je criteria en verwachtingen.
De kandidaten die we aan je hadden voorgesteld zijn inmiddels in zeer succesvolle posities bij andere mooie consultancybedrijven aan de slag gegaan. Dit onderstreept nog eens opnieuw de kwaliteit van de kandidaten die we voor je hadden geselecteerd en bevestigt dat we inderdaad capabele professionals hebben geïdentificeerd.
Kort samengevat, specifieke eisen en ongebruikelijke contractvoorwaarden hebben hier het bereiken van succesvolle matches tegengewerkt. Iets waar wij zelf geen controle over hadden. Ruimte voor verbetering is er altijd en wij hadden wellicht ook dingen beter kunnen doen binnen deze samenwerking, maar kijkende naar de resultaten die we geboekt hebben, kunnen wij ons absoluut niet vinden in het beeld dat je schetst in je review.
Uiteraard vinden we het spijtig om te horen dat dit heeft geleid tot onvrede richting onze dienstverlening. Echter zijn we heel nadrukkelijk van mening dat wij niet in gebreke zijn gebleven en dat de verwijten onze richting op niet realistisch zijn. Zo hebben we dit ook aan de telefoon besproken.
We wensen je nog veel succes met de toekomst van BIGorillas.

Michael Holthuis

Zeer positief contact met Joost Schellekens

Vivienne

JouwICTvacature had contact opgenomen via LinkedIn en ze hebben me super vriendelijk en goed geholpen met vacatures doorsturen en gesprekken regelen van bedrijven die ik anders zelf niet had... JouwICTvacature had contact opgenomen via LinkedIn en ze hebben me super vriendelijk en goed geholpen met vacatures doorsturen en gesprekken regelen van bedrijven die ik anders zelf niet had gevonden. Ook regelmatig even een belletje over hoe het gaat, dus dat is erg prettig. Nu heb ik een heel leuk bedrijf gevonden via Joost waar ik als het goed is snel kan beginnen. Dus heel erg dankbaar!

Reactie JouwICTvacature:

Wat fijn om te horen, dankjewel voor je berichtje en heel veel geluk in je nieuwe baan! :)

Sems Consultancy

Heel bijzonder hoe deze organisatie zoveel leuke en gekwalificeerde mensen uit de markt weet te trekken en voor hen laten werken. In het bijzonder even aandacht voor Joost Schellekens. Hij stelt je... Heel bijzonder hoe deze organisatie zoveel leuke en gekwalificeerde mensen uit de markt weet te trekken en voor hen laten werken. In het bijzonder even aandacht voor Joost Schellekens. Hij stelt je niet alleen voor, maar staat echt naast je en helpt bij de onderhandelingen. Joost is een type die beide partijen snapt en ziet als geen ander de relevante link tussen beiden en weet daar een brug tussen te slaan. Met als gevolg: twee blije partijen.

Reactie JouwICTvacature:

Wat een topbericht! Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om dit voor ons achter te laten!

Jeffrey

Beste Bruno, Tim en Mart, ik dank jullie voor het vertrouwen in mij, voor het vinden van dit bedrijf en deze functie, waarvan ik het gevoel heb dat deze perfect bij mij past. Dit getuigt van jullie... Beste Bruno, Tim en Mart, ik dank jullie voor het vertrouwen in mij, voor het vinden van dit bedrijf en deze functie, waarvan ik het gevoel heb dat deze perfect bij mij past. Dit getuigt van jullie vaardigheid om de juiste match te vinden, dus mannen bedankt...erg goed gedaan!

Reactie JouwICTvacature:

Wat een fantastisch bericht, dank! Heel veel geluk gewenst, Jeffrey!

Summum

Snelle levering voor Finance vacature

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Via via terecht gekomen en ze hadden goede kandidaten

Reactie JouwICTvacature:

Bedankt voor het mooie reviewcijfer!

Farah Sadka

Nieuwe uitdaging!

Nieuwe uitdaging!

Per 1 mei ga ik beginnen als Netwerk Consultant bij @NetQloud. Ik heb enorm veel zin om te beginnen aan deze leuke en uitdagende functie waarbij ik mezelf nog verder kan ontwikkelen en nieuwe dingen kan ontdekken!

Graag neem ik een moment om zowel @Kevin Kremer als @Andre Stadhouder van @JouwICTvacature (ß tag) te bedanken voor de goede begeleiding, hulp en ondersteuning tijdens mijn zoektocht naar een uitdaging. Ik heb de samenwerking in deze periode als zeer prettig ervaren, waarbij heel goed geluisterd werd naar mijn wensen en behoeften. Hierdoor hebben jullie een goede match weten te vinden, en mij fijn in het proces weten te begeleiden. Heel erg bedankt daarvoor!

Tot slot wil ik mijn dank uitspreken aan iedereen binnen @Metric-IT. Ik heb veel van jullie mogen leren, en heb altijd met veel plezier met jullie gewerkt!

Reactie JouwICTvacature:

Ah, wat een leuk bericht! Dank daarvoor en alle geluk voor de toekomst gewenst!

Eric Cordero Castillo

Ik heb het als zeer prettig ervaren! De gesprekken verliepen vlot en efficiënt, er werd goed gekeken naar mijn behoeften om aan mijn wensen te voldoen.

Reactie JouwICTvacature:

Fijn! Bedankt voor je mooie review!

Digitale Daltons

Ze stoppen maar niet met stalken. Wat een agressieve acquisitie strategie. Er staat toch duidelijk in de vacature dat acquisitie niet op prijs wordt gesteld. Gaan jullie het nou echt voor de 4e keer... Ze stoppen maar niet met stalken. Wat een agressieve acquisitie strategie. Er staat toch duidelijk in de vacature dat acquisitie niet op prijs wordt gesteld. Gaan jullie het nou echt voor de 4e keer proberen? Laat ons met rust.

Reactie JouwICTvacature:

Ai, dan zijn we zeker iets te enthousiast geweest met informeren over mogelijk passende kandidaten! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak!

Arja

Plezierig! Meeste contact gehad met Julian, maar ook een paar keer gebeld door anderen van JouwICT. Voorgesteld bij toffe bedrijven! Het contact was erg helpend in mijn zoektocht naar een nieuwe... Plezierig! Meeste contact gehad met Julian, maar ook een paar keer gebeld door anderen van JouwICT. Voorgesteld bij toffe bedrijven! Het contact was erg helpend in mijn zoektocht naar een nieuwe baan. Heb jullie als erg betrokken ervaren.

Reactie JouwICTvacature:

Wat super om te horen! Bedankt voor de fijne review! Mocht je ooit weer op een punt staan dat je hulp kunt gebruiken, dan weet je ons te vinden! :) Alle goeds!