Rob en Joyce

Net een snoepwinkel!

Liedewij

Vriendelijk ontvangst, er werd echt tijd genomen voor mij. Door het kundige advies onder genot van een kopje koffie hebben we samen mijn hele woonkamer en eetkamer samengesteld! Super blij met mijn... Vriendelijk ontvangst, er werd echt tijd genomen voor mij. Door het kundige advies onder genot van een kopje koffie hebben we samen mijn hele woonkamer en eetkamer samengesteld! Super blij met mijn nieuwe interieur!

Bianca

Fijne sfeer. Gino kan goed tussen de regels door luisteren en dan met precies het juiste komen.

Julia

Top service en advies! Wij hebben bijna al onze meubels, accessoires, lampen, behang, spiegels, kussens etc bij Josi Interieur gekocht. Wij zijn super goed geadviseerd door Gino en het eindresultaat... Top service en advies! Wij hebben bijna al onze meubels, accessoires, lampen, behang, spiegels, kussens etc bij Josi Interieur gekocht. Wij zijn super goed geadviseerd door Gino en het eindresultaat is nog mooier dan wij ooit hadden kunnen dromen. Gino en Angela denken heel goed mee met de wensen die je hebt. Zelfs van gordijnen tot de kleur van de vloer etc.! Je kan hier terecht voor een totaal concept of als je gewoon leuke accessoires wil kopen! Naast de top service in de winkel is de levering eveneens een feestje. Heel persoonlijk doordat ze werken met hun eigen team. Alles wordt netjes uitgepakt en neergezet. En de rommel nemen ze mee!

Leuk bedrijf en mooie spullen. Ben erg fijn geholpen met het uitzoeken van mijn bank,stoel,tafeltjes en later ook mijn kleed. Tot in huis keurig verzorgd. Zou zeggen ga er eens kijken. Ik ben er... Leuk bedrijf en mooie spullen. Ben erg fijn geholpen met het uitzoeken van mijn bank,stoel,tafeltjes en later ook mijn kleed. Tot in huis keurig verzorgd. Zou zeggen ga er eens kijken. Ik ben er erg blij mee.

Dan de Ruiter

Wij hebben een goede ervaring. Bank is geweldig en optijd geleverd.
Top service

J E van Rijs

In 1 woord top

Ben de Ruiter

Nieuw bankstel gekocht.
Zeer netjes geholpen en goede afhandeling van de aankoop. Zelfs eerder dan verwacht geleverd.
Dan ook na de aankoop en levering pas betalen.
Waar maak je...
Nieuw bankstel gekocht.
Dan ook na de aankoop en levering pas betalen.
Waar maak je dat nog mee.
Al met al....prima zaak en lieve mensen.
Ga zo door.

Fam. Somers

Hartelijk ontvangst met een kopje koffie. Luisterden goed naar onze wensen en hebben goed geadviseerd. Thuis komen inmeten en aldaar gepast geadviseerd. Na een iets latere levering ook de artikelen... Hartelijk ontvangst met een kopje koffie. Luisterden goed naar onze wensen en hebben goed geadviseerd. Thuis komen inmeten en aldaar gepast geadviseerd. Na een iets latere levering ook de artikelen gemonteerd. Wij zijn heel tevreden met deze service en natuurlijk ook met de aangeschafte raamdecoratie.