M. Slegers

We hebben op een zondag de showroom bezocht. Een prachtige showroom! Het was erg druk, de 2 medewerksters hadden dus eigenlijk tijd te kort. Maar wachttijd viel erg mee en we kregen een duidelijke uitleg. Daardoor konden we snel beslissen en hebben een bestelling geplaatst. We hebben de salontafel met steigerbuis besteld. Op

Een prachtige showroom! Er worden geweldige meubels door Jorg steigerhout vervaardigd! Meubels die je ergens anders niet zo snel kunt vinden, dat is een erg sterk punt voor Jorg's Steigerhouten meubels. Ook op social media (Facebook) is Jorg goed aanwezig, een geweldige manier om bekend te worden en te blijven! In de showroom krijg je een duidelijke uitleg waardoor je een goede keuze kunt maken.

We hebben in de showroom de salontafel met steigerbuis besteld. Als je deze tafel op de site zou bestellen heb je een aantal keuzemogelijkheden. Deze mogelijkheden sluiten naar mijn mening niet op elkaar aan... bijvoorbeeld: ik bestel de salontafel steigerhout met steigerbuizen, zelf schuren, white-wash behandeling. Maar de planken moeten toch eerst geschuurd worden voordat deze behandeld worden? Van de medewerkster hoorden we dat oud steigerhout nooit behandeld wordt met een wash, maar dat staat niet op de site bij de keuzemogelijkheden. Dus kies je voor een wash, dan krijg je automatisch nieuw steigerhout? Dat wisten wij niet.. De uitleg over washingen, schuren en impregneren en verschil oud en nieuw steigerhout mag duidelijker uitgelegd op de site naar mijn mening. Het lettertype is erg klein op de site. Sommige foto's zijn ook erg klein ge-upload. Wat ook mooi zou zijn is meerdere foto's van het product van verschillende kanten en close-up foto erbij. Zo wordt het product nog duidelijker en mooier uitgelicht!

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
salontafel op wielen steigerbuis steigerhout