Hoiting

Zeer slecht klantenservice, bezorging en communicatie. Beveel het ook aan niemand aan. Zonde, want de tafel is wel mooi.

In plaats van 6 weken heb ik ruim 12 weken op mijn tafel moeten wachten. 3 x voor niks mensen opgetrommeld om te helpen. Er wordt op de website aangegeven dat het blad tot over de drempel wordt gebracht. Echter komt er een persoon de tafel leveren, een enorm zwaar blad wat mij niet gaat lukken, zet het dan niet neer op de website dat het tot over drempel wordt gebracht en geef dan ook aan dat de chaffeur alleen komt en dat er dus hulp nodig is met het tillen van het blad.

Heel vaak met de "klantenservice" gebeld. Onbeschoft word je te woord gestaan en terwijl het bedrijf de fout maakt wordt er niet met je mee gedacht hoe zo snel mogelijk het blad geleverd kan worden(indien er sprake is van geen levering van het blad). Ook over een compensatie wordt niet gesproken en kan je het als klant dus maar uitzoeken. Echt onbegrijpelijk en nogmaals zonde dat het lijkt alsof het bedrijf het totaal niet boeit of ze klanten hebben of niet terwijl de tafel wel mooi is. Iedereen aan wie ik dit vertel vind dit echt onbegrijpelijk. Zeer zonde.

Mooi product.

De gehele dienstverlening, klantenservice en planning.

Als na 8 weken je tafel komt en je hoort een dag van te voren dat er niet gaat worden geleverd omdat het hout op is dat sta je wel zeer raar te kijken. Daar kan je ook een week eerder over bellen en iedergeval de klant op de hoogte houden van het proces. En als dan later de tafel zou worden bezorgd tussen 4 en 8 en er komt niemand en ook geen belletje of mailtje dan denk je ook dat dit nog bestaat. Tevens zoals eerder aangegeven is niemand die ik aan de lijn heb gehad van de klantenservice klantvriendelijk. Echt heel slecht. Het bestellen van een tafel gaan snel maar daarna kan je het als klant maar uitzoeken en heb je alleen maar ellende.

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tafelblad