Maureen Smit, TomTom International B.V.

Ik weet bijna niet waar te beginnen...

Jammer genoeg was de service om te huilen; niet mee willen werken voor een levering naar een kantoor in Amsterdam, waardoor wij genoodzaakt waren om ons pand open te gooien. Het werd nu ons probleem gemaakt omdat collega aan telefoon totaal niet met mij mee wilde denken voor de levering om dit bijvoorbeeld doordeweeks in avond te leveren. Enige wat ik continu te horen kreeg, was dat het binnenkort bouwvak was (ik heb het eind juni/begin juli besteld, naar mijn weten is dit in augustus, dus wat hier mee te maken heeft, weet ik niet). Als er werd medegedeeld dat jullie eenmaal zo druk zijn, had ik meer begrip gehad, maar nu werd er zeer kortaf gereageerd en ik moest het maar doen met deze info.

Eenmaal geleverd op een zaterdag, werd alles door chauffeur neergezet en heeft niet even meegeholpen om het in karren te zetten. (Het was een hoekbank van 3x3 en twee bartafels met 4 stoelen.) Ik begrijp dat iemand niet mee kan naar een etage, maar een klein beetje hulp was zeer zeker gewaardeerd. Spullen zijn nu neergeknald en daarna is de beste man weggegaan.

Omdat we geen pakbon hebben meegekregen, hebben wij niet kunnen controleren of ook daadwerkelijk aanwezig was. Toen wij de hoekbank in elkaar gingen zetten, kwamen wij erachter dat beide armleuningen niet waren geleverd. Weer bellen naar kantoor; wordt me weer verteld dat jullie enkel die zaterdag konden leveren en anders na de bouwvak. Weer totaal niet mee willen werken met het leveren. Heel, heel erg jammer is een understatement..!

De druppel was voor mij toen er werd verteld dat het "te ver" rijden was en daarom niet meer in te plannen was. Jullie zitten in Naarden en wij in Amsterdam:6 minuten als je kijkt op Google Maps. (Nikkelstraat 7 - de Ruijterkade Amsterdam). Is dit echt zo ver rijden voor je klanten die bijna 2,5k hebben gespendeerd bij jullie? Het feit dat wij producten bij jullie hebben gekocht en niet een klein beetje service hiervoor krijgen, vind ik dan ook echt schandalig en is voor mij een reden om niet meer bij jullie af te nemen in de toekomst. Gemiste kans, want wij hebben meerdere kantoren in NL en zullen in toekomst zeker weer dit soort meubilair nodig hebben.

Al met al: we zijn blij met de producten, ziet er mooi en afgewerkt uit, niets meer aan doen. Maar de service... Ik wil er eigenlijk geen woorden meer aan kwijt. Mocht je de ambitie hebben om zakelijke klanten binnen te halen, gaan jullie het op deze manier niet mee redden. Er zit potentie in, maar werk s.v.p. een beetje mee met je klant en controleer je levering ook voor je het ook daadwerkelijk aflevert.

Mooi meubilair en goed afgewerkt voor een redelijk goedkope prijs

Service (telefonisch en meedenken met je klant met leveren)

Score voor JORG-Steigerhout.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hoekbank 3X3 , bartafels en barkrukken