Roelfsema

Ik heb zeldzaam slechte ervaringen met deze leverancier die geen enkele afspraak is nagekomen. Eerst doen ze een 100% belofte dat we voor de verhuizing zouden leveren (het zou voor 14 juli geleverd en gemonteerd zijn). Het is nu 9 augustus en er is een deel geleverd en er zijn 3 afspraken in de soep gelopen en er is tot op heden niks geplaatst. Kortom ik vind het werkeleijk een grote onvoldoende.

Reactie Joe Benelli:

Wij doen onze uiterste best om een klant tevreden te stellen en vinden het erg jammer dat u dit niet zo ervaren heeft. Toch willen wij graag uitleggen hoe wij de situatie hebben ervaren.
Bij het plaatsen van de bestelling hebben wij aangegeven wat de gemiddelde levertijd is en ook dat wij dit nooit 100% kunnen garanderen, dit geven wij bij al onze klanten aan. Zeker met de crisis die nog steeds gaande is kunnen wij nooit 100% zeker zijn van de voorraad en productiedatum.
Uiteraard vinden wij het belangrijk dat de klant ten alle tijden op de hoogte wordt gehouden over hun order en ik zie dat u meerdere malen over de status op de hoogte bent gebracht.
Omtrent de montage afspraken die verzet zijn heeft te maken met het feit dat u 4 dagen na het maken van de afspraak aangaf dat de vloer in een tussenfase zat waardoor er eigenlijk niet op gelopen of gewerkt kon worden. Wij gaan in zo'n geval niet monteren, dit brengt teveel risico's met zich mee en geen enkel (montage)bedrijf zal dit risico wel nemen.
Wij hebben meerdere malen telefonisch contact gezocht en voicemails ingesproken, wij hebben mails gestuurd met voorstellen en kregen geen reactie. Uiteindelijk kregen wij later dan het aanbod/voorstel van toepassing zou zijn reactie waardoor het onmogelijk is dit nog in gang te zetten.
Ik zie dat wij een deel van de montagekosten teruggeboekt hebben en er zal a.s. donderdag een monteur langs komen.
Wij hopen dat de producten zo snel mogelijk naar wens zullen hangen en wensen u in ieder geval nog een prettige dag toe.
Team Joe Benelli.

Score voor Joe Benelli: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Plise gordijnen en rolgordijnen