T van der Lans

Mooi produkt maar door ontbreken meetinstructie voor draai/kiepramen (hendel) ernstig gedupeerd doordat oplossing niet geboden wordt. Ze verschuilen zich achter verantwoordelijkheid voor klant bij inmeten.
Product van E 340.- is door onvolledige instructie niet te gebruiken/ waardeloos daardoor.
Komen met korting op volgend aan te schaffen product.
Zeer te mijden bedrijf.

Reactie Joe Benelli:

Wat spijtig om te zien dat u ons beoordeeld met 1 ster. Wij hebben meerdere malen telefonisch contact met u gehad en geprobeerd verschillende oplossingen aan te dragen. Er is sprake van maatwerk en maatwerk kan niet retour gestuurd worden, om u toch tegemoet te kunnen komen hebben wij inderdaad een korting aangeboden op een nieuw product. Wanneer u niet zeker bent om een product zelf te meten bieden wij ook een meetservice aan (https://www.mijnraamdecoratie.nl/inmeetservice) of een foto service waar wij meetadvies geven op individuele situaties (https://www.mijnraamdecoratie.nl/foto-service). Wij proberen klanten zoveel mogelijk van dienst te zijn en te helpen wanneer het gaat om de afmetingen. Het is alleen wel aan de klant zelf om contact op te nemen met ons wanneer zij niet zeker zijn/ er niet uit komen met de meetinstructies.
Wij zullen uw feedback in ieder geval meenemen en wensen u nog een prettige dag toe.
Team Joe Benelli Home & Living.

Score voor Joe Benelli: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Jaloezieƫn voor draai/kiepraam