Wat een slechte service! Wij hebben voor een groot bedrag producten afgenomen.
De producten lijken gewoon niet af. Na contact opgenomen te hebben met klantenservice kreeg ik eigenlijk gewoon te horen dat ik dit op een foto van een klant had kunnen zien!!
Er was geen ruimte voor een mooie oplossing. Wilde wij de onafgewerkte randjes weg hebben dan moesten wij maar een afdeklat van een ander materiaal bestellen. En oh ja die kosten waren natuurlijk gewoon voor ons als klant!!

Reactie Joe Benelli:

Beste Mevrouw H.
Allereerst wil ik benadrukken dat wij uw ervaring ten zeerste betreuren maar leg ik ook graag uit dat met het bewuste product of onze service echt totaal niets mis is.
De aluminium jaloezieen hebben nooit een afdeklat zoals houten jaloezieen dit wel hebben, niet bij ons of enig ander collega bedrijf. De reden hiervoor is dat door de maximale afmetingen en het grote scala aan kleuren dit simpelweg niet mogelijk is.
Mijn collega’s hebben aangeboden om te kijken of wij toch voor u iets konden bestellen als blijk van service, echter zaten daar wel kosten aan verbonden simpelweg omdat het speciaal gemaakt moet worden en niet zomaar op de plank ligt.
Ik heb nog meerdere pogingen gedaan u telefonisch dit uit te leggen maar kreeg telkens geen gehoor.
Mocht u toch nog contact wensen bespreken wij alsnog graag de mogelijkheden met u.
Wij staan juist wel bekend om onze goede klantenservice en zouden u hier graag van overtuigen.
Namens het hele team van Joe Benelli Home en Living
Vriendelijke groet,
Leo Smit

Score voor Joe Benelli: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aluminium jaloezieen