Robin

Ik moest een kaartje maken voor ons overleden dochtertje. Ik was 23 weken zwanger en er waren meerdere complicaties bij haar gevonden wat er voor heeft gezorgd dat wij de zwangerschap af moesten breken. Ik wilde niet een standaard kaartje die al gebruikt was, ik wilde iets speciaals voor ons kleine meisje en dus heb ik de kaart bij jullie gemaakt. Ik ben er een aantal dagen mee bezig geweest en uiteindelijk hoefde alleen nog de datum erop. Ik had voor die tijd al een aantal keer contact gehad met jullie over de levertijd en de prijsopgave, omdat ik graag wilde dat alles perfect zou zijn. En dat was het.. wat een onwijs mooie kaartjes, al heb ik de zelf gemaakt, de kwaliteit was perfect, de sluitstickers zijn mooi en van goede kwaliteit, de enveloppen zo lief en zacht roze. Ik had gehoopt dat ze mooi waren, maar ze waren prachtig. Dat heeft mij ook rust gegeven. En de levering, ook super fijn, na een dag al binnen. De kaartjes zijn nu allemaal de deur uit, en dus ook op, binnenkort bestel ik nog een paar de zelfde bij jullie. Ik wil ze zelf ook hebben, en voor wie nog wilt kan ik dan uitdelen.

Super fijne, lieve en begaande klantenservice.
Super goede en mooie kwaliteit van zowel de kaartjes, enveloppen als de stickers, en een snelle levering.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Ik heb het hele maak- en bestelproces als fijn ervaren. Dus bij deze geen suggesties of verbeterpunten, alleen maar complimenten en ontzettend bedankt. Als ik in het vervolg nog kaartjes moet maken, kom ik zeker bij jullie terug.
Nogmaals dank, jullie hebben deze zware en verdrietige periode een beetje licht gegeven!

Reactie JilleJille.nl:

Nou, dit is zo fijn om te horen en wat lief dat je in deze zware tijd de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide mooie review te plaatsen.
Deze maand vinden we daarom allemaal hier, dat het gratis schilderijtje deze keer naar jullie moet gaan! We nemen nog even contact op om je wensen te bespreken.

Score voor JilleJille.nl: 5/5
Zou u JilleJille aanbevelen? Ja
Geboorte en overlijdenskaart van onze dochter