Op 3 juni een jurkje besteld. In eerste instantie een tweetal mailtjes ontvangen met de melding dat ik de betaling niet heb voltooid. Nadat ik 1 van de producten uit het winkelmandje heb verwijderd, heb ik het andere product betaald. Hierover zelf contact opgenomen waarna het is aangepast.
Gisteren (vrijdag 9 juni) contact opgenomen vanwege het feit dat ik het jurkje nog niet heb ontvangen. Ik kreeg het bericht dat de jurkjes met Pinksteren zijn uitverkocht. Ik heb het jurkje voor Pinksteren besteld, en kreeg geen melding dat deze niet meer op voorraad zou zijn.
Via de mail kreeg ik te horen dat jullie hopen dat jullie dit weekend een nieuwe voorraad binnen krijgen. Met de vraag of ik het jurkje nog wilde. Uiteraard, ik heb er ook voor betaald en zit er met smart op te wachten.
Heb het idee dat ik er veelal zelf achteraan heb moeten gaan. Had het prettig gevonden dat mij was medegedeeld dat jullie de jurkjes niet binnen hadden gekregen en dat het nog heel even duurde. Dan weet ik waar ik aan toe ben.

Score voor Jewelz & More: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: