Advies
Communicatie

M. Visser

Erg goed

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je 5-sterrenreview!

Michel van Tooren

Het was slechts een laptoptafeltje waarvoor wij naar Jansen TotaalWonen zijn gegaan, maar de ontvangst en service waren allerhartelijkst. De verkoopadviseur was behulpzaam en herkende mij nog van... Het was slechts een laptoptafeltje waarvoor wij naar Jansen TotaalWonen zijn gegaan, maar de ontvangst en service waren allerhartelijkst. De verkoopadviseur was behulpzaam en herkende mij nog van een recent vorige bezoek. Kortom: een fijne aankoopbeleving.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn te horen dat je bezoek aan onze winkel goed is bevallen Michel. Dat je hartelijk werd ontvangen en je vriendelijk bent geholpen. Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen!

Jansen totaal wonen

Nieuwe keuken gekocht goede uitleg gehad heel klantgericht heel vriendelijk nemen de tijd voor je. Snelle afhandeling

N.v.t

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je review. Super dat jullie vriendelijk en uitgebreid zijn geadviseerd in onze keukenshowroom. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Nico

Grote woonwinkel met hele mooie spulletjes! Medewerkster Carla nam de tijd voor ons om een mooie tafel en stoelenset uit te zoeken. Voelen ons helemaal goed geholpen! šŸ‘šŸ‘

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve winkelervaring Nico. Super dat Carla uitgebreid de tijd heeft genomen om jullie te helpen en dat jullie zijn geslaagd voor een mooie tafel en stoelenset.... Bedankt voor het delen van je positieve winkelervaring Nico. Super dat Carla uitgebreid de tijd heeft genomen om jullie te helpen en dat jullie zijn geslaagd voor een mooie tafel en stoelenset. Alvast heel veel woonplezier gewenst namens Jansen Totaal Wonen.

Annemiek Geurts

Wij kwamen ons eigenlijk oriƫnteren over evt. wat veranderingen in ons interieur. Eetkamerstoelen in overvloed. Die keus was snel gemaakt. Maar wij werden helemaal enthousiast toen wij een bankje... Wij kwamen ons eigenlijk oriƫnteren over evt. wat veranderingen in ons interieur. Eetkamerstoelen in overvloed. Die keus was snel gemaakt. Maar wij werden helemaal enthousiast toen wij een bankje vonden, met dezelfde ronding als onze tafel. De enige in het filiaal! Iris sprak daar zelf ook vol trots over. Met veel enthousiasme en hulpvaardigheid heeft zij ons verder geholpen met het uitzoeken van de juiste stoffen op de stoelen en het bankje. Het was geen probleem dat de stoelen van Jansen kwamen en het bankje van de Trendhopper. Klantvriendelijkheid staat bij Jansen volgens mij bovenaan. Iris was een welkome aanvulling bij onze aankoop.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Annemiek, hartelijk dank voor je uitgebreide 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Iris! Super om te horen dat zij jullie zo uitgebreid en enthousiast heeft geholpen met het uitzoeken... Hi Annemiek, hartelijk dank voor je uitgebreide 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Iris! Super om te horen dat zij jullie zo uitgebreid en enthousiast heeft geholpen met het uitzoeken van matchende meubels. Heel veel plezier ervan gewenst! We zien jullie graag weer terug in onze winkel. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Jim scholten

Ik en mijn vriendin waren opzoek naar meubels voor ons nieuwe huis, hier komt veel bij kijken en zagen we door de bomen het bos niet meer.
Gelukkig werden wij goed geholpen door Naomi en...
Gelukkig werden wij goed geholpen door Naomi en kregen wij goed advies over diverse kleuren, materialen & meubels.

Wij komen graag nog een keer langs!

Geen tips, alles was goed geregeld.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Jim, wat fijn dat onze collega Naomi orde heeft gecreƫerd in de chaos en jullie geholpen heeft met een nieuw interieur! Hartelijk dank voor jullie review en veel plezier gewenst van de nieuwe... Hi Jim, wat fijn dat onze collega Naomi orde heeft gecreƫerd in de chaos en jullie geholpen heeft met een nieuw interieur! Hartelijk dank voor jullie review en veel plezier gewenst van de nieuwe meubels. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

J.Blom

De verkoopster heeft ons prime geholpen even als de vragen die wij hadden.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega jullie goed heeft geholpen. Veel plezier van jullie aankoop. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Kim en Bram

Carolien heeft ons fijn geholpen en super goed meegedacht over de meubels. Zo heeft ze advies gegeven over de grootte van de meubels qua wat passend is bij ons in de kamer. Daarnaast konden we... Carolien heeft ons fijn geholpen en super goed meegedacht over de meubels. Zo heeft ze advies gegeven over de grootte van de meubels qua wat passend is bij ons in de kamer. Daarnaast konden we altijd snel terecht bij haar voor vragen of om iets te regelen!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Kim en Bram, hartelijk dank voor jullie review. Fijn om te horen dat onze collega Carolien jullie zo goed heeft geholpen. Heel veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubels. Vriendelijke groet,... Hi Kim en Bram, hartelijk dank voor jullie review. Fijn om te horen dat onze collega Carolien jullie zo goed heeft geholpen. Heel veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubels. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Piet Wegh

Fantastisch geholpen door Marjo. Klantvriendelijk en heldere en duidelijke uitleg over de verscillende produkten met als resultaat een weloverwogen aankoop.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review Piet. Het doet ons goed te horen dat je klantvriendelijk en uitgebreid bent geholpen door Marjo op onze slaapafdeling. We wensen je dan ook heel veel woonplezier... Hartelijk dank voor je mooie review Piet. Het doet ons goed te horen dat je klantvriendelijk en uitgebreid bent geholpen door Marjo op onze slaapafdeling. We wensen je dan ook heel veel woonplezier met je nieuwe aankoop namens Jansen Totaal Wonen.

Anja Waarbroek

Zeer attent

Bij aankoop van in dit geval een matras, zou het zeer gewaardeerd worden om iets van bedtextiel uit te mogen kiezen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Anja, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat onze collega's je vriendelijk geholpen hebben. Veel plezier gewenst van je aankoop! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen