Wat vindt u van de presentatie in onze winkel?
Wat vindt u van onze website?
Wat is uw algemene beoordeling van Jan Groen Tegels

van Doeland

Niet best. Wij zijn bij Jan Groen geweest in het kader van een nieuwbouwwoning voor het uitkiezen van tegels voor het sanitair. Er zijn beperkte mogelijkheden in tegels die gekozen kunnen worden door klanten met een nieuwbouwwoning en deze keuzes zijn allemaal behoorlijk duur. Het argument dat wordt gegeven is dat de tegels langdurig in het assortiment moeten blijven. Wij vinden dit helemaal geen valide argument.

Er wordt duidelijk geprobeerd meer te verdienen aan klanten met een nieuwbouwwoning. Het zou zeker mogelijk moeten zijn om ook goedkopere tegels standaard in het assortiment aan te houden voor nieuwbouwprojecten. Nu ontstaat de situatie dat de standaard tegel die wordt aangeboden in de nieuwbouwprojecten, niet voldoet voor een moderne badkamer. De alternatieven zijn vervolgens allemaal erg prijzig.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Niet naar tevredenheid. Wij zijn slecht geïnformeerd over de voegkleuren. Er is geadviseerd om de donkere vloertegels die ook op één van de muren zijn geplaatst met dezelfde voegkleur te voegen als de witte tegels op de andere muren. Dit zou een rustig resultaat geven. Doordat de muren blijkbaar niet op hetzelfde moment zijn gevoegd, vallen de voegkleuren door de hoeveelheid vocht die is gebruikt anders uit. Dit heeft een lelijk resultaat gegeven. Beter hadden de donkere vloertegels op de muur met een donkere voeg van de vloer gevoegd en de witte tegels met een daarbij gekozen voeg.

Score voor Jan Groen Tegels: 1.5/5
Zou u Jan Groen Tegels bij bekenden aanbevelen? Nee