We hebben een geweldige vakantie gehad. Schitterend gedeelte van Canada gezien en wat waren de locaties door jullie geboekt leuk/mooi/luxe/origineel/heerlijk dus afwisselend. Zorg en hulp die bijzonder opvielen waren die op White Point Lighthouse en Mariner King Inn Lunenburg. Daar mochten we gratis de was doen en kregen we nog wat te eten, omdat we geen gelegenheid hadden ergens te eten(WPL) en bij MKIL kregen we een rondleiding in het hotel en mochten we zelfs de auto naast het hotel parkeren.
Bijna alles was geweldig en White Point Beach resort blijft ons het beste bij: wat een plek en wat een rust en wat een lekker eten. Echt helemaal top.
Eén locatie was minder (en dus voor ons de minste):Alma Parkland Village Inn. Een heel gehorig hotel en een kamer waar we lekkere stoelen misten. Het was net de natste periode...
Al met al was de vakantie echt helemaal top en noemen we Alma alleen voor jullie. Misschien dat er in de buurt een betere is..?
Dank jullie wel voor deze mooie uitgezochte trip

Uw ervaring met Doets Reizen

Heel positief. Alles was dik in orde vouchers waren makkelijk in te wisselen (ferry). We noemen jullie naam al vaker, als we over de vakantie praten. Ook bij wisselingen werd alles snel geregeld en werden we keurig op de hoogte gehouden. We zijn zeer tevreden; ook al die leuke afwisselende locaties. Bij vertrek naar de volgende keken we alweer uit naar 'de nieuwe verrassing':)!

Score voor Doets Reizen: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Naam reis: Groot gedeelte van Atlantisch Canada