Ons verzoek was businessclass vliegen met stoelen die helemaal plat konden De vluchten waren voor ons (77 en 75jr)slecht geregeld, vreselijke spijt dat we niet rechtstreeks met de KLM hebben gevlogen. Het had ons 4 uur reis tijd naar Boston gescheeld! De terugreis was helemaal vreselijk we vlogen van Montreal met Canadian Airways business class met vreselijke stoelen naar Londen, daar misten we de connecting flight, we moesten 3 uur wachten. Drama met rolstoel vervoer. Omdat het toestel naar A'dam vertraging had konden we gelukkig net nog dit vliegtuig naar Schiphol halen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Snelle en goede service, tevreden met alle medewerkers. Behalve het vluchtadvies van een voor ons onbekende medewerker.
Angela Kuys had de reis die wij wilden maken snel en vakkundig voor ons in kaart gebracht. Zo ook Sander Leystra die het van haar overnam. Alle medewerkers waren vriendelijke en behulpzaam. De hotels waren prima, zo ook Herz auto verhuur en de Doets waarschuwingen.
Alleen de vluchten waren een regelrechte ramp.De connecting flight van NY naar Boston hadden we zeker gemist als ik niet in een rolstoel had gezeten. We realiseerden ons ook dat we over Boston vlogen en na een uur in NY aankwamen, daar 2 uur wachten en dan weer een uur terug naar Boston. Overleg betreffende deze stop was hier op zijn plaats geweest, we hadden dan zeker voor de directe vlucht met de KLM gekozen.

Score voor Doets Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Naam reis: Boston naar Montreal met HAL en auto tour.