M.A.Bosman

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in Yellowstone National Park en Grand Teton National Park.
De vlucht werd uitgevoerd door Delta . Op de heenweg ging het prima, op de terugweg was het reserveringsnummer gewijzigd waardoor we een dag voor vertrek alle gegevens online opnieuw moesten invoeren. Normaal wordt alles van te voren gekoppeld aan de retourtickets maar dit werd toch anders. Op de heenweg konden we via de KLM app de boardingpassen krijgen , op de terugweg alleen via de Delta App. Best een gedoe zo vlak voor vertrek. De accomodaties waren top, brandschoon en zeer comfortabel. Mooi gelegen dicht bij de prachtige natuur. De huurauto was goed geregeld, het personeel van Hertz probeerde ons alsnog een duurdere verzekering aan te praten, maar gelukkig had Jan Doets een A4 tje meegegeven met daarop een uitleg van onze No-risk verzekering. Wilde ze niet inlezen , kwamen ze alsnog met een rekening aan van 159 Dollar maar ik wilde geen handtekening zetten hiervoor. Veel gepraat over en weer na een lange vlucht en uiteindelijk een nieuwe rekening voor borg aangemaakt zonder de extra kosten. Na inspectie van de auto bleek deze aardig wat schade te hebben en heb ik foto's gemaakt en hun laten tekenen dat ze bij ons geen schade verhalen. Normaal loopt er iemand mee en ligt er een aangemaakt formulier met de aangegeven schades in de auto. Op de eerste Zondag in West Yellowstone kregen wij een lekke band links voor. Ik heb gebeld met Herzt Roadservice en die heeft een Casenumber aangemaakt zodat we later de kosten konden verhalen, maar de baliemedewerker wou later niet meewerken en vond het onze verantwoording. Bij een No-risk verzekering wordt ook deze kosten vergoed ook volgens de Hertz Roadservice medewerker die ik aan de telefoon had. Ondanks deze toestanden toch enorm genoten van de natuur daar en prachtige foto's gemaakt van de landschappen en het vele wild.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets heeft heel veel ervaring met het reizen naar USA , Canada en Alaska.
Ik zou graag nog eens op reis gaan met Jan Doets. Helaas is onze ervaring met Hertz autoverhuur niet zo goed verlopen, terwijl we meer dan voldoende waren ingelicht over de procedures en ook de nodige documentatie bij ons hadden.

Score voor Doets Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Naam reis: Yellowstone and Grand Teton USA