Assortiment

Timothy

Zeer slechte ervaring

Dit bedrijf heeft geen sterke punten

zeer veel verbeterpunten

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het jammer dat deze klant, bij de zesde bestelling (verspreid over twee jaar tijd), aangeeft dat wij als bedrijf geen sterke punten hebben.
De klant heeft een product bij ons besteld, het aangehechte label verwijderd en het product vervolgens teruggestuurd. Overeenkomstig met onze Algemene Voorwaarden mogen wij in dit geval een waardevermindering toepassen, omdat het aangehechte label is verwijderd. Deze bepaling is er, zodat onze sieraden niet voor een paar dagen worden gedragen en vervolgens geretourneerd worden. De labels worden altijd zo geplaatst dat de sieraden alsnog gepast kunnen worden zonder dat deze verwijderd hoeven te worden. De klant heeft aangegeven ons zwart te gaan maken via zijn sociale media en via reviews. We vinden het jammer dat er, na vijf succesvolle bestellingen zonder problemen, bij de zesde bestelling iets niet precies gaat zoals de klant het graag zou zien en dat wij dan meteen geen sterke punten meer hebben en het verdienen om online zwart gemaakt te worden.

Score voor Its-beautiful.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Man
Leeftijd: 46