Assortiment

Timo

Onprofessioneel, zonder hart en enig fatsoen.
Ik houd totaal niet van het schrijven van een slechte recensie, maar wat mij nu is overkomen...
Je zou denken; familiebedrijf, dat klinkt leuk en aardig, maar schijn bedriegt.
Allereerst; de levering was in plaats van 2 werkdagen 6 werkdagen (8 dagen... Maar prima, geen probleem!). Daarna was het product dat ik kreeg beschadigd, retour sturen en geld terug mocht ik zeker niet. Terwijl dat overal op de site omschreven staat, te mooi om waar te zijn. En service? Die heb ik zeker niet gekregen, helemaal niet via de mail want daar werd het een welles nietes spelletje met geen enkel fatsoen, begrip en respect.
Ze legden hun standpunt telkens erop dat ik de kleine lettertjes niet had gelezen, een algemene voorwaarde van 7 A4tjes.
Dit 'familiebedrijf' is het tegenovergestelde van wat een familiebedrijf zich zou moeten voorstellen, ze moeten zich schamen. En ik zal ze het openbaren van de details in ons E-mail verkeer besparen.
Ze behandelen je niet met respect, leveren niet op tijd, luisteren niet naar je, proberen je zo veel mogelijk tegen te spreken en te doen (zolang het maar in hun voordeel is), denken niet met je mee, leveren geen goede producten... Ik zal hier tenminste nooit meer wat kopen.

Dat ze in de mail je heel goed kunnen afkraken

Wees een beetje volwassen en niet zulke zuurpruimen, krijg wat fatsoen en respect, zorg dat alles duidelijk komt te staan in het productomschrijving en bij het bestellen, en niet in de kleine lettertjes.

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer jammer dat deze klant een dergelijke negatieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. De klant heeft een product laten graveren. Dit houdt in dat een product wordt voorzien van een persoonlijke gravering, waardoor het product niet langer retour kan. Deze bepaling is terug te vinden bij nagenoeg ieder bedrijf dat het personaliseren van producten aanbiedt.
De ring was inderdaad beschadigd, maar we hebben de ring, naar aanleiding van het e-mail contact, kosteloos hersteld en opnieuw opgestuurd. De klant had ook aangegeven dat diens vriendin niet blij was met de grootte van het gouden plaatje op de ring en vroeg of dit kleiner gemaakt kon worden. Bijbetaling was geen probleem. Wij vroegen een prijs op bij de edelsmid en hebben deze doorgegeven aan de klant. Deze gaf aan hier niet mee akkoord te gaan. Daarna hield het e-mail contact op. Een flinke poos later kregen wij een e-mail van de moeder van de vriendin van de klant. Deze persoon gaf aan meerdere negatieve reviews te gaan plaatsen en diens netwerk in te zetten om ons zwart te maken, als wij niet voldeden aan diens eisen, namelijk; het retour accepteren van de gegraveerde ring. We gaven wederom aan dat de ring niet retour kon omdat deze, op verzoek van de klant, voorzien was van een gravering. En op het moment van schrijven zijn we nog altijd, via de e-mail, in gesprek met deze persoon betreffende deze kwestie. Het schrijven van deze review door de klant, met wie we enkel goed e-mail contact hebben gehad en een goede oplossing hebben kunnen bieden waar de klant ook akkoord mee is gegaan, komt op ons dan ook over als voorbarig.

Score voor Its-beautiful.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Man
Leeftijd: 19