Assortiment

Bianca

6 september 2017 heb ik 2 paar oorbellen besteld, op 8 september envelop ontvangen met slechts 1 paar oorbellen. Direct gebeld, voicemail dat ze alleen tussen half 10 en half 1 telefonisch bereikbaar zijn op alle werkdagen en dat je moet emailen waar je doorgaans binnen een uur antwoord op zou moeten krijgen aldus de voicemail.
Direct e-mail gestuurd, nooit reactie op ontvangen. 12 september 2017 nog voor openingstijd een email gestuurd met verzoek mijn email op te pakken in de hoop een uur na opening dan toch eindelijk een reactie te ontvangen. Om 12:00 uur niks gehoord dus toch maar weer gebeld, want half 1 zijn ze weer niet te bereiken telefonisch. Een meneer aan de lijn gehad die direct wist over welke oorbellen het ging en antwoordde dat de oorbellen om een of andere reden waren blijven liggen en dat ze afgelopen maandag alsnog zijn verstuurd en ik zou ze vandaag of morgen (di of wo alsnog moeten ontvangen). Het bedrijf vond het echter kennelijk niet de moeite mij daar over te informeren per email of telefonisch. Enfin, ik dacht dan is het in elk geval opgelost na meerdere keren mailen en bellen (moeite van mijn kant) dus bedankte vriendelijk.
Het is inmiddels vrijdag, de postbode is al geweest (wel andere post ontvangen), maar nog steeds geen oorbellen. Hierover vannacht nog een email gestuurd met de vraag hoe nu verder in de hoop wederom in de ochtend een reactie te hebben. Om 11:00 nog geen reactie ontvangen en wederom telefonisch contact gezocht (deze keer is het dus werkdag en tussen half 10 en half 1), maar wederom de voicemail dat ze alleen op werkdagen telefonisch bereikbaar zijn tussen half 10 en half 1 en dat ik een mail moet sturen waar ik binnen een uur antwoord op zou moeten krijgen. Ik heb nog nooit een mail van ze ontvangen, dus ik heb er weinig vertrouwen meer in. Ik ga nu een nieuwe email sturen, al denk ik dat ik kan fluiten naar een antwoord waarin ik ga verzoeken dat ze het geld van de oorbellen maar terugstorten. Het kost op deze manier veel tijd (achteraan bellen/mailen) en frustratie (geen reacties en geen resultaat) en als ik pech heb kost het ook nog geld (moet het nog terug zien te krijgen). Erg jammer, want de webshop beviel verder goed en had een hoop oorbellen gezien die ik als het goed ging alsnog had willen bestellen. Ik ben blij dat ik eerst een kleine bestelling heb gedaan en de oorbellen gelukkig niet zo duur zijn, maar dan nog is het natuurlijk zonde en wil je gewoon geleverd krijgen wat je hebt besteld en als het fout gaat (kan best een keer gebeuren) wil je graag een oplossing en geholpen worden. Maar dat mist dit bedrijf dus. Zojuist (inmiddels half 12) nogmaals gebeld, nog 1 kans gegeven, maar wederom voicemail en nog geen reactie op mijn emails. Daarom maar via deze weg kijken of er reactie komt en anderen informeren wat je evt. zou kunnen staan te wachten wanneer je een bestelling plaats. Mijn eerste indruk is een slechte indruk nu en ik hoop dat ik z.s.m. mijn geld terug ga zien.
(en nee de emails zijn niet in de SPAM box/junk mail beland, mocht dat hun excuus worden).
UPDATE:
Het bleek dat op de site zou staan dat ze die laatste dagen dat ik probeerde te bellen gesloten waren wegens omstandigheden, ik heb het niet gelezen maar ik geloof ze daarin. De oorbellen uiteindelijk met vertraging toch nog ontvangen. Enige verbeterpunt dan nog blijft: wanneer ze de oorbellen alsnog verstuurd hebben dit dan even te vermelden in een reactie op de email. (ik had tot dusver geen reactie op de email gehad ook niet nadat men wel weer aanwezig was).
Verder alles toch nog ontvangen en tevreden met de aankoop.

Ik zou zeggen de informatie tijdens het bestelproces (geautomatiseerde mailtjes over de statussen besteld, betaald en verzonden). (Echter als kanttekening: nadat het geautomatiseerde informatieproces is afgerond en je contact wilt is dit het tegenovergestelde)

gratis verzending met track en trace zoals de meeste webshops doen en als je het dan gewoon in een envelop verstuurd zou ik het veiliger verpakken, het zat er gewoon los in, bij sommige oorbellen of andere producten kan ik me voorstellen dat het verbuigt of iets dergelijks bij verzending. betere procedure met inpakken/verzenden zodat een bestelling compleet geleverd wordt aangezien nu nog steeds niet alles geleverd is. En zeker verbetering nodig qua klantenservice en bereikbaarheid. Wanneer je iets doet informeer de klant hier dan over. En als je iets zegt te doen, doe het dan ook (reageer dan ook op email en post dan ook het vergeten artikel etc.).

Score voor Its-beautiful.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: 2 paar oorbellen (1 op tijd geleverd, andere met v...