Itec

Prijs-kwaliteitverhouding
7.4/10
Bereikbaarheid (service)

Gerjo de Jong

Jaren klant, twee keer een contract afgesloten. Geen technische problemen die niet worden op gelost. Maar die contracten zijn instinkers. Ga je over je aantallen heen ben je aan de beurt. Veel te... Jaren klant, twee keer een contract afgesloten. Geen technische problemen die niet worden op gelost. Maar die contracten zijn instinkers. Ga je over je aantallen heen ben je aan de beurt. Veel te duur. Zelf na afloop contract, de printer wordt onaangekondigd opgehaald (na maanden), dan krijg je een idiote rekening omdat de inktpatronen niet vol zouden zijn. Maar bij afsluiten voor de tweede keer werd er gezegd dat ze hadden geleerd en dat het anders zou worden. Niet dus. Ik ben blij dat ik er vanaf ben.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Als het contract loopt is er behalve de prijs niets aan de hand

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Eerlijke voorlichting om mee te beginnen

never itec again

1. zeer lange contracten, let op dat het over kwartalen gaat en niet maanden
1. zeer lange contracten, let op dat het over kwartalen gaat en niet maanden
2. Automatische ophogingen ook al was dit maar een 1malig hoger verbruik (verlagingen zijn niet mogelijk zonder nieuwe contractverlengingen)
3. overprijsd
4. Servicedienst steekt het snel op "netwerkproblemen" terwijl dat uiteindelijk toch niet het geval blijkt. Maand lang niet kunnen printen met extra consultancykosten aan ons been. Geen tussenkomst van Itec, zelfs hun eigen contract laten ze gewoon doorlopen.
5. ze hebben ooit een "betere printer" proberen te leveren, dat ding was zo oud dat het zelfs niet aangesloten kon worden op de voorzieningen van ons kantoor (nieuwbouw)

Enige positieve punt is dat de onderhoudsmensen zelf wel heel vriendelijk zijn.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

onderhoudsmensen zelf wel heel vriendelijk zijn.

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

contractsamenstelling voor duurzame klantencontacten; servicedienst die geen service levert en die ook niet voor een tussenkomst zorgt als je door hun fout een maand niet kunt printen (extra aankoop... contractsamenstelling voor duurzame klantencontacten; servicedienst die geen service levert en die ook niet voor een tussenkomst zorgt als je door hun fout een maand niet kunt printen (extra aankoop kleine printer, consultancy fees voor netwerkfout wat nooit een netwerkfout geweest is);

Makelaar de vrije vogel

Dramatisch bedrijf!!

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Waar moet ik beginnen? Het liefst alle klanten erbij lappen als je niet 1 jaar vantevoren je contract opzegt dan automatisch verlengen met de overeengekomen contractduur, dus zit je zomaar 4 of 6... Waar moet ik beginnen? Het liefst alle klanten erbij lappen als je niet 1 jaar vantevoren je contract opzegt dan automatisch verlengen met de overeengekomen contractduur, dus zit je zomaar 4 of 6 jaar aan deze club verbonden. Al ben je 1 dag te laat, is gewoon jammer! Vraag je vroegtijdig je contract te beëindigen omdat je uit frustratie een ander apparaat hebt gekocht dan krijg je een voorstel van 1,5 x de nog lopende termijn, terwijl het apparaat in de berging stof staat te happen. Komen ze hem ophalen? Dan mag je 250 ex btw betalen voor het wissen van de harde schijf (terwijl de chauffeur aangeeft dat het apparaat gesloopt gaat worden) en mag je 240 euro transportkosten betalen voor een ritje van 9 kilometer. Accountmanagers?? Die reageren alleen als ze geld aan je kunnen verdienen, anders krijg je geen reactie op mails of telefoon. Helaas is mijn tekstblok niet lang genoeg, maar voor iedereen die dit bedrijf overweegt, denk er heel goed over na, het is een bak ellende. Het draait daar maar om 1 ding en dat is rekeningen schrijven, zoveel mogelijk en als ze dit service noemen….blij dat ik mijn contract erop heb zitten, maar loopt nog een incasso die ik absoluut niet ga betalen…

Waar moet ik beginnen?

Nederlands Gereformeerde Kerken Haren

Vriendelijk personeel, goed geholpen

service

op dit moment niets

suffis

Bedrog

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

als je contract loopt, dan is service goed

bedrog, woekercontracten.
ook als je bedrijf stopt, kan je het contract niet opzeggen. au contraire, ze durven er nog 2 jaar bij lappen als je niet goed oplet. nu zijn we in deze discussie!

Ackermans HO

Waardeloos

Waardeloos bedrijf

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Na verkoop van mijn bedrijf toch aan het contract gebonden te zijn. Op zich geen probleem. Nu blijkt na telefonische opzegging ruim een jaar geleden dat dit contract toch weer verlengd wordt met... Na verkoop van mijn bedrijf toch aan het contract gebonden te zijn. Op zich geen probleem. Nu blijkt na telefonische opzegging ruim een jaar geleden dat dit contract toch weer verlengd wordt met nogmaals twee jaar. Dit omdat opzegging schriftelijk schijnt te moeten gebeuren, ook als tim van itec mondeling toezegging gedaan heeft van beëindiging.
Dit klinkt als oplichting.
Beter geen zaken mee doen. Denken alleen aan winst maken

HWC

Vast maandbedrag voor onderhoud en verbruik, maar kom je over het afgesproken aantal afdrukken dan moet je meer dan de hoofdprijs betalen. Daar zit hun bedrijfsfilosofie achter om de klant... Vast maandbedrag voor onderhoud en verbruik, maar kom je over het afgesproken aantal afdrukken dan moet je meer dan de hoofdprijs betalen. Daar zit hun bedrijfsfilosofie achter om de klant vervolgens zo veel mogelijk leeg te trekken.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

De winstmarge van hun eigen bedrijf zo hoog mogelijk maken

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

klantvriendelijk zijn en reële kostenberekening toepassen.

Tonar bV

Komen afspraken na.

afspraken na komen

onderhoud plannen

IRET Development NV

Meedenkend en klantgericht

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

meedenken met de klant en vooruitdenken

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

mss het beter onderhandelen qua onderhoud (dus wat inclusief en exclusief de ovk zit)

Hydrasun BV

Hydrasun BV