Itec

Responsetijd
Prijs-kwaliteitverhouding
Bereikbaarheid (service)

Na ruim 12 jaar klant te zijn van Itec heb ik nog nooit zo'n slecht bedrijf mee gemaakt. Je telt als klant totaal niet mee als je volgens mij meer dan 10 jaar klant bent en altijd netjes op tijd betaald hebt.
Wel zijn ze heel erg goed om via een omweg je gewoon een nieuw contract aan te smeren doormiddel van het zogenaamd 'Omruilen van een betere machine" maar voor de rest zou er niets veranderen. De afspraken die via de telefoon zijn gemaakt worden niet opgenomen in de Itec ineens NIEUW opgemaakt contract. En ik ben me ervan bewust dat het door ons is ondertekend maar je mag toch wel een beetje van vertrouwen zijn dat wanneer er afspraken zijn gemaakt met de gene, die tenslotte mij belt om de machine om te ruilen waar ik dus zelf niet om heb gevraagd, je er vanuit mag gaan dat het ook zo het contract wordt opgenomen.
Maar helaas is de realiteit even heel anders buiten dat er een nieuwe looptijd die ook nog eens veel langer is dan voorheen en de kleurenafdrukken naar beneden zijn haalt de machine niet eens beter en sneller is. Dat gezegd hebbende heb ik deze vragen natuurlijk bij Itec neergelegd maar tot op vandaag (na bijna 3/4 jaar) is daar vanuit Itec niet op gereageerd blijkt de persoon die met mij de afspraken gemaakt heeft niet meer werkzaam te zijn bij Itec is wie is hier de klos??????
Wij kunnen niet van de machine af omdat er een looptijd aan vast zit maar al ze een machine omruilen wordt er zo maar een nieuw contract opgemaakt dus dan kan er wel een contract worden opengebroken.
Echt schandalig dit en dat krijg je dan als dank dat je ruim 12 jaar klant bent je wordt genaaid en als grof vuil aan de straat gezet.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Op zeer slinkse wijze contracten verkopen en de klanten niet wijzen op extra kosten

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Kom je klanten eens tegenmoed zeker wanneer deze jaren tot tevredenheid klant zijn geweest en altijd netjes op tijd hebben betaald.

Score voor Itec: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee