Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Ik twijfel of ik het zal aanbevelen, aangezien ik bij de start van de werkzaamheden niet werd geïnformeerd over het aan te brengen product en de wijze waarop dit zou worden aangebracht. Na afronding van de werkzaamheden werd mij niet gevraagd het werk te inspecteren/bekijken op deugdelijkheid. Er werd er door de werklieden slechts bij me op aangedrongen snel te tekenen voor levering en verder nergens over geïnformeerd. Er was ook moeilijk te communiceren met de werklieden, geen van sprak namelijk Nederlands. Alleen Marokkaans en zeer gebrekkig Engels.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Verwachte opbrengst/rendement, Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Niets.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Leer uw medewerkers voldoende Nederlands zodat zij de klant goed kunnen informeren en geef hen een cursus omgangsvormen met klanten.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review.
Wij vinden het spijtig te vernemen dat u eea niet als positief heeft ervaren waarvoor onze excuses.
De werkzaamheden zijn reeds uitgevoerd en afgerond en wij hopen dat dit verder naar tevredenheid is.
Mocht dit niet het geval zijn dan zien wij graag een mail van u tegemoet waarna wij dit verder met u op zullen nemen.
Vriendelijke groet,
Isoprofs