Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Jos

28 juli j.l. kwam 1 monteur en werden overal gaten geboord en achtergevel en zijgevel geïsoleerd. Niet afgewerkt. Voorgevel niet aan begonnen. Wel gaten geboord. Op dak een kwart kuub korrels verlijmd, die door spouwmuur opening door dakpannen ging. zou een vervolgdatum spoedig gepland worden aldus monteur. Sindsdien geen datum om klus af te maken. Reageren niet meer op mail. Telefonische beloften van Nederland Isoleert helpen niet. Gebeurd niets. Wel rekeningen gestuurd dat klus af is. Dan na mailen dat rekening niet betaald hoeft te worden totdat klus af is. Dan aanmaning ontvangen om rekening te betalen. Wederom na mail excuses hiervoor. Maar Isoprofs plant geen datum om klus af te maken. Geen reactie op mail. We nemen nog op 9-9-2022 contact op met Essent en als dat niet helpt dan stellen we Isoprofs en Essent in gebreke. Als dat niet helpt dan betalen we niets en zoeken een ander bedrijf om de klus af te maken.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies, Verwachte opbrengst/rendement, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur wil wel maar is alleen op pad gestuurd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Geef de plandatum door en kom de afspraak na. Werk netjes af.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review en onze excuses voor hoe de zaken zijn verlopen.
Inmiddels is er een nieuwe afspraak gepland en we gaan er dan ook vanuit dat we op die manier alsnog met u tot een goede afronding van de werkzaamheden komen.
Vriendelijke groet,
Isoprofs B.V.