aac

Slechte ervaring recorder besteld is al eerder verkocht geweest eerste klant heeft er een wachtwoord in aangemaakt zodat ik hem niet kon starten recorder terug geweest bij ip ook hun is dat niet gelukt, nu moet ik maar contact met de fabricant opnemen.schandalig. Recorder als nieuw gekocht. Nu moet ik de rekening betalen terwijl zij het apparaat hebben.

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste klant, dank voor uw feedback. We hebben een aantal keer contact met u gehad omdat we niet zonder uw inlog gegevens het probleem konden oplossen (vanwege privacy en beveiligingsredenen) uw email is namelijk gekoppeld aan het apparaat. We hebben u het product retour gestuurd met een duidelijke instructie hoe het op te lossen. Wanneer u de recorder reset, met uw inlog gegevens dan kunnen wij u uiteraard verder helpen. We horen het graag of het verder lukt. Daarnaast kunnen we u garanderen dat uw een nieuw product hebt ontvangen, wij hanteren 2e kans producten opdat wij altijd de garantie geven aan onze klanten dat ze een gloednieuw apparaat ontvangen.

Score voor IPcam-shop.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Imou recorder