Walter

Slecht, weet niet om te gaan met eenvoudige problemen. Moet nu het reeds geconfigureerde recorder terugsturen omdat ze niet in staat een ontbrekende voedingskabel van de meegeleverde schijf (WD purple) achteraf op te sturen, met als excuus dat ze A) niet wisten welke kabel dat was? a.u.b. foto opsturen? binnen een minuut te achterhalen via youtube! en B) dit soort dingen niet los beschikbaar hebben, je hebt mijn bestelgegevens vraag je leverancier asap een kabel op te sturen of trek een doos open die op de schappen ligt! Nee leg het probleem bij de klant en maak het je zelf zo makkelijk mogelijk met het verhaal dat gezien de situatie er niks anders te doen is dan de klant een RMA te laten aanvragen! Dus ik mag nu alles weer bij elkaar vegen, alles netjes in de doos terugstoppen een postnl gaan opzoeken om het apparaat, waar 1 kabel ontbrak, terug te sturen naar ip-cam, met dank ben weer minstens 2 weken verder voordat ik wat terug ontvang en geen enkel garantie dat alle kabels bijgeleverd zijn, want alles wordt direct doorgestuurd vanuit de leverancier!

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste klant, dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. We moesten even zeker weten welke aansluitingen het betrof want er zijn bij dit model recorder veranderingen in de bekabeling doorgevoerd vanuit de leverancier en we lossen problemen graag in 1 keer goed op. Inmiddels heb ik begrepen dat het probleem opgelost is en dat u de recorder retour hebt ontvangen met de juiste kabel.

Score voor IPcam-shop.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Dahua DH-NVR4104-P-4KS2 +