Ik heb mijn ervaring al eerder meegedeeld met de slechtste beoordeling, omdat hum cartridgers niet compatible zijn voor mijn HP Photosmart C4680. Na meerdere pogingen en mailwisselingen die niets opleverden heb ik ze (€40) weg moeten gooien en echte HP cartridges moeten kopen.

Reactie Inktweb.nl:

Beste,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft. Om die reden heb ik uw order er bij gezocht.
Uit uw order heb ik op kunnen maken dat u originele artikelen heeft besteld. Dus het probleem wat u ondervonden heeft is niet te verwijten aan ons huismerk.
Daarnaast heb ik gezien dat er contact is geweest met klantenservice. Op uw laatste mail heeft u geen reactie van ons ontvangen. Onze excuses hiervoor. Om u toch tegemoet te komen, willen wij u een korting aanbieden op ons eigen huismerk.
Mocht u in de toekomst een bestelling bij ons plaatsen, wat ons huismerk betreft, wil ik u verzoeken om te bestellen door contact op te nemen per mail (info@inktweb.nl) of per telefoon (072-5675055). De klantenservice zal u dan voorzien van een korting.
Ik zal hiervan een notitie maken bij uw account.
Met kleurrijke groet,
Inktweb.nl

Score voor Inktweb.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
FLWR inkt cartridges